“Dyrt og dårlig”
Anmeldelse av Frich´s Kafeteria AS

Frich´s Kafeteria AS
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi har en rikholdig meny til fornuftige priser og legger vekt på å videreføre norsk tradisjonsmat samt yte høy service. Vi har 400 sitteplasser, rask servering, eget lekerom, to stellerom for barn, heis og stort toalettanlegg med handicaptoalett. Og Gudbrandsdalens største parkeringsplass for busser og biler!
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Stoppet på vei hjem til Trondheim. Skyhøye priser og dårlig kvalitet på maten. Rekesmørbrødene druknet i lake, svelene tørre. Gå en annen plass!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, agnart61

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Frichs konditori på Dovre er verdt et besøk. Mye godt bakverk å velge i, og hyggelig personale. Napoleonskake smakte fortreffelig. Hyggelige lokaler.

Takk, Hcjekk
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet har alltid vært mitt faste spisested på vei mot Vestlandet. På dette spisestedet fikk vi alltid god mat, men nå fikk jeg dagens fårikål som var varmet opp igjen fra i går. Usedvanlig dårlig og veldig skuffende.

1  Takk, moldegutt
Øyvind F, Eier på Frich´s Kafeteria AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hmmm, nå har vi holdt på med Får i Kål 34 dager og vi har store kjeler på hver dag. Og det sies at den beste Får i Kålen er den som er kokt opp igjen flere ganger. Det rekker ikke vi, så da må jeg si at dette var litt vanskelig å tenke seg at dagens ikke var god.... uansett - gi deg til kjenne, eller send meg en e post skal jeg spandere neste gang. post@frich.no mvh Øyvind Frich

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Ikke så veldig mye annet å vente fra en kafeteria. Spiste gårdsdagens ciabatta. Som forventet ganske tørr. Fantastiske toalettfasiliteter.

Takk, torw601
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

God mat, flinke og hyggelige personalet. De faktisk gidder det ekstra som du ikke får mange steder. Spiser veganer mat, selv om det ikke stå på menyen så var det ingen problem for koken og fikse en helt nydelig tallerk med masse godt både rå og stekt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, elzbieta k

Reisende som så på Frich´s Kafeteria AS, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Frich´s Kafeteria AS? Del dine erfaringer!