“Høye priser dårlig kvalitet.”
Anmeldelse av Frich´s Kafeteria AS

Frich´s Kafeteria AS
Vurdert som nr. 2 av 3 Smått og godt i Dombas
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi har en rikholdig meny til fornuftige priser og legger vekt på å videreføre norsk tradisjonsmat samt yte høy service. Vi har 400 sitteplasser, rask servering, eget lekerom, to stellerom for barn, heis og stort toalettanlegg med handicaptoalett. Og Gudbrandsdalens største parkeringsplass for busser og biler!
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Høye priser dårlig kvalitet. Maten til barna var kald. Klaget og fikk nye porsjoner. Mistenker microoppvarming. Kjøpte selv en elgburger. Skuffende. Potetbåtene var dog gode

3  Takk, 958larserikd

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Svinenakke og Biff får terningkast 6. «Dritgod bearnaise» sa 15 åringen.
Burger’n til en matsær tenåring, var perfekt.
Toppet med super service. Soleklart førstevalg i Gudbrandsdalen.

Takk, dieselgard
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ingen tiltak gjort for å sørge for at en kan opprettholde 1 meter. Layouten på konditori-delen gjør at en må åle seg tett forbi folk i køen for å komme seg fra bestilling til betaling. Bare rotete og mindre imponerende til vanlig. Flatt ut uansvarlig med tanke på situasjonen i Norge og Verden juli 2020. Anbefales ikke.

1  Takk, adventure2r
621_yvindf, Eier på Frich´s Kafeteria AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Denne meldingen ber jeg deg om å fjerne siden du har lagt den ut på Frich´s Kafe & Spiseri sin Tripadvisor og IKKE på Frich´s Conditori sin. Dette er to forskjellige bedrifter og to forskjellige eiere. Jeg er ikke ansvarlig for conditoriet. I vår bedrifti har vi merket 1 meters regelen på alle bord, i gulvet, det er to stasjoner med antibac før gejsten i det hele tatt tar tatt i noe, vi har en person som følger med og veileder i den travleste perioden, vi desinfiserer alle håndtak på toalett, vi desinfiserer bord og stol rygger osv osv mange ganger om dagen. Det er også åpnet i begge ender på kafeen ifht å få god plass. Vel 550 m2 er gjort tilgjengelig slik at det skal være mulig å holde 1 meter i vår bedrift uten problemer. Beklager likevel at du har hatt en dårlig opplevelse på huset. Mvh
Øyvind Frich

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God mat, rikelige porsjoner for ok pris og fikk maten raskt. Ryddig og fint spisested. Hyggelig betjening.

Takk, marekkicin
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette skulle være turens høydepunkt og middagsstopp for oss - en familie på fire. Våre to sønner på 4 og 7 år valgte pannekaker fra barnemenyen mens vi voksne valgte biffsnadder og kyllingsalat.

Da maten endelig var ferdig etter 50 min. venting hadde de raska sammen noe som kunne minne om kyllingsalat med en tørr brødbit til og «biffsnadder» som besto av noen ubestemmelige kjøttbiter som bada i en slags tomatsaus. Begredelige og små posjoner til altfor høy pris.

Pannekakene til ungene hadde de glemt så da kasta de bare fire små pannekaker og to pakker syltetøy på ett fat. Tilsammen kr 186,- for disse «to» barneposjonene som ungene ikke ble mette av engang - virkelig ikke verdt pengene! Det blir også lokket med en forundringspakke til barnemenyen - den måtte vi også etterspørre. Heller ikke denne «pakken» imponerte.

I det hele tatt en svært skuffende opplevelse og siste besøk for vår del.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, Familiefar2

Reisende som så på Frich´s Kafeteria AS, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Frich´s Kafeteria AS? Del dine erfaringer!