“Fenomenal god biff og elgstek!”
Anmeldelse av Frich´s Dombås

Frich´s Dombås
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi har en rikholdig meny til fornuftige priser og legger vekt på å videreføre norsk tradisjonsmat samt yte høy service. Vi har 400 sitteplasser, rask servering, eget lekerom, to stellerom for barn, heis og stort toalettanlegg med handicaptoalett. Og Gudbrandsdalens største parkeringsplass for busser og biler!
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig mør og god pepperbiff! Også elslgsteken var fenomenal! Meget hyggelig betjening og fine sitteplasser ute på balkongen!

Takk, keglerum

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skulle spise is, men falsk reklame eller ekstremt lite kompetente ansatte gjorde opplevelsen til en nedtur. Prisnivået er også høyt i forhold til kvaliteten.

Takk, magnush1987
Anmeldt 1. juli 2021

Var innom to ganger på en uke. Bestilte Fish & chips første gangen, men ble skuffet da denne var bløt i forhold til året før, da var den nydelig. Andre gangen så ble det biffsalat, og fikk utrolig mye mat. Synes det er alt for dyrt til å svinge innom hver gang jeg kjører forbi.

Takk, Thor J
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Rømmegrøt og elgburger, veldig godt! Deilig å sitte ute på terrassen. Variert mat og god plass, selv på en travel sommerdag.

Takk, 478irmar
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig. Bestllte schnitzel. Utseendet og smak som en ihjelstekt oppvarmet benfri kotelett. Salaten var til og med vond med noe dill og sur edikk ( ikke noe i nærheten av balsamico). I stedet for remouladesaus var det gammel inntørket kryddersmør med pommes frites. Da vi klaget fikk vi ingen forståelse, men tilbud om en dessert. Uspiselig mat og elendig service. 550 kroner rett til fjells! Hold dere unna dette stedet!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Lillianfraby1

Reisende som så på Frich´s Dombås, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Frich´s Dombås? Del dine erfaringer!