“Dårlig kundebehandling”
Anmeldelse av Frich´s Dombås

Frich´s Dombås
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Dombas
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Vi har en rikholdig meny til fornuftige priser og legger vekt på å videreføre norsk tradisjonsmat samt yte høy service. Vi har 400 sitteplasser, rask servering, eget lekerom, to stellerom for barn, heis og stort toalettanlegg med handicaptoalett. Og Gudbrandsdalens største parkeringsplass for busser og biler!
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette svarte absolutt ikke til forventninger
Klagde på gammelt brød. Da kom kokken ned noe som var ennå verre. Kommer ikke hit igjen

Takk, Companion47639766482

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig mør og god pepperbiff! Også elslgsteken var fenomenal! Meget hyggelig betjening og fine sitteplasser ute på balkongen!

Takk, keglerum
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skulle spise is, men falsk reklame eller ekstremt lite kompetente ansatte gjorde opplevelsen til en nedtur. Prisnivået er også høyt i forhold til kvaliteten.

Takk, magnush1987
Anmeldt 1. juli 2021

Var innom to ganger på en uke. Bestilte Fish & chips første gangen, men ble skuffet da denne var bløt i forhold til året før, da var den nydelig. Andre gangen så ble det biffsalat, og fikk utrolig mye mat. Synes det er alt for dyrt til å svinge innom hver gang jeg kjører forbi.

Takk, Thor J
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Rømmegrøt og elgburger, veldig godt! Deilig å sitte ute på terrassen. Variert mat og god plass, selv på en travel sommerdag.

Takk, 478irmar

Reisende som så på Frich´s Dombås, så også på

Dombas, Dovre kommune

Har du vært i Frich´s Dombås? Del dine erfaringer!