Priceline
FindHotel
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Par I telt 3 dager. Fint sted bare ett steinkast fra Besseggen, med Sjoa som nærmeste nabo. Stort område for å telte, Men også camping biler/vogner, til en fin pris. Resepsjon som er åpent til kl. 23. Om du skal dusje kan du kjøpe poletter der. En polett gir varmt vann i 4 minutter. Eneste lille minus er litt skittent på toalettene til tider. Ellers helt topp.

Romtips: Nærmeste matbutikk ca halvtime kjøretur.
1  Takk, kim5ung
Anmeldt 27. juli 2020

Veldig fin beliggenhet derdom man skal ta turen til Besseggen, vi brukte omtrent 10 min å gå fra hytten til shuttelbussen/parkeringen. Hytten var liten men hadde det nødvendige utstyret. Rene fasiliteter og hyggelig betjening. Ekstra pluss for reinsdyret Ivar som ruslet rundt på campingplassen til stor glede for både store og små.

Takk, stavanger78
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Fjellparken ligger fint til ved elven. Litt lengre å gå til båten enn det vi var forespeilet . Vi var ikke fornøyd med hytte nr 7. Madrassene i sengene var så tynne at det følte som å ligge på gulvet . Døra inn til stua måtte vi smøre med olje for å få lukket. På badet fløt vannet ut over hele gulvet og vekk fra sluken . Det var kun varmtvann for at en person fikk dusjet. Hytta var dårlig rengjort,smuler i kjøleskap og stekeplaten var skitne. Vi forventet kanskje litt bedre standard for 1300 kr døgnet. Kommer nok ikke tilbake hit igjen

1  Takk, TorleifV
Anmeldt 12. desember 2019

Her er du midt i "smørøyet". Gangavstand til båten som tar deg inn over Gjendevann til Memurubu og Gjendebu.
Fine hytter og grei service. Hytter i alle størrelser og grei standard. Det er tross alt camping.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Tom Arild C
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Kjempe fin campingplass med gåavstand til foten av Besseggen og båt over til start for turen. Likte spesielt godt at det var kiosk inne ved resepsjonen hvor man kunne kjøpe enkle artikler som kanskje manglet. Ellers var det en fin restaurant med en bra meny som er perfekt å benytte seg av etter en lang og fin fjelltur. Kommer absolutt tilbake ved senere anledning. Enkel å grei parkering for bobil.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Jeanett L