Superhyggelige guider!

Utrolig gjestmilde, informative verter. Informasjonen om senteret og lakseproduksjon var svært god... les mer

Anmeldt 11. juli 2021
Relax42713122279
Sandefjord, Norge
Lærerikt og interessant

Fantastisk sted🤩 Fant det litt tilfeldig på fottur mens bilen sto i fergekøen. Fikk gratis kaffe... les mer

Anmeldt 19. juli 2020
monicajP1956EA

Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk sted Fant det litt tilfeldig på fottur mens bilen sto i fergekøen. Fikk gratis kaffe og lærte masse interessant om fiskeoppdrett! Anbefales på det sterkeste. Neste gang skal jeg passe på å ha litt mer tid så jeg får med meg hele utstillingen

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, monicajP1956EA
ArcticSalmonCenter, Kundeansvarlig på Arctic Salmon Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Tusen takk for god tilbakemelding! :) Vi skal sørge for at kaffen også er klar til neste gang du kommer

Anmeldt 18. juli 2020

Utrolig kult å lære om en av Norges viktigste næringer! Den teknologiske utviklingen som har skjedd i dette fagfeltet var jeg overhode ikke klar over. Og kult med gratis kaffe

Takk, 471hannal
ArcticSalmonCenter, Kundeansvarlig på Arctic Salmon Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Så fint å høre at du har lært noe nytt! Takk for besøket

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Flott senter, anbefaler alle å dra på rib tur! Fantastisk utsikt! Jeg har lært mye nytt om havbruk..

Takk, aleair98
ArcticSalmonCenter, Kundeansvarlig på Arctic Salmon Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk! :)

Anmeldt 3. juli 2020

Flott senter med informasjon og quiz, trivellige ansatte RIB turen ut til oppdrettesanlegget var lærerik og gøy anbefales

Takk, 650maritf
ArcticSalmonCenter, Kundeansvarlig på Arctic Salmon Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Takk for besøket, vi setter pris på hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

veldig flott visningssenter! med spennende interaktiv utstilling på enestående flott plass og i et veldig fint bygg. gå ikke glipp av tur med ribbåt ut til merdene! turen var både gøy og veldig lærerik. vi fikk en helt annen forståelse av fisk og oppdrett etter dette. anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, cascascascas
ArcticSalmonCenter, Kundeansvarlig på Arctic Salmon Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint at du likte RIB-turen! Velkommen tilbake :)