“Styr unna!”
Anmeldelse av Harran kro

Harran kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Harran
Anmeldt 6. august 2020

Et sted for lokalbefolkningen, trailetsjafører og så sultne sjeler at man ikke kan velge noe annet. Smakløs mat og veldig stusselige lokaler.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Marsdama69

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hva veikroer angår er dette en av de bedre langs hele E6. Velsmakende og raskt levert. Gode priser og vennlig service. Stopp her!!

Takk, 671larsh
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Stedet å spise frokost om du er på tur nordover. Greie priser, og alt hva du trenger for å fortsette bilturen. Veldig hyggelig betjening. Og vår hund fikk selvsagt flott behandling med egen drikkekopp.

1  Takk, 247oslo
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Dette var ett helt ok sted å stoppe på vår vei mot nord for å få i oss litt husmannskost. Store porsjoner med deilige smaker. Vi kan særlig anbefale stekt sei. Litt overstekt fisk, men skikkelig god fløtesaus!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Har du cøliaki og behov for glutenfri mat? Kjør videre. Dette er ikke stedet for deg. Du finner flere alternativ i Grong eller Namskogan.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, anitar-johnsen

Har du vært i Harran kro? Del dine erfaringer!