“God mat”
Anmeldelse av Harran kro

Harran kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Harran
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk maten rimelig raskt, og alle fem var godt fornøyde med måltidet. God hygiene på stedet.

Rent og pent toalett i tillegg.

1  Takk, Scenic19703088526

Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Helt ok mat. Jeg kjører opp og ned E6 ofte, og dette er en ok plass å spise. Helt på det gjevne. God parkering

Dato for besøk: august 2020
Takk, r_ffer_ffas
Anmeldt 6. august 2020

Et sted for lokalbefolkningen, trailetsjafører og så sultne sjeler at man ikke kan velge noe annet. Smakløs mat og veldig stusselige lokaler.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Marsdama69
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hva veikroer angår er dette en av de bedre langs hele E6. Velsmakende og raskt levert. Gode priser og vennlig service. Stopp her!!

Takk, 671larsh
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Stedet å spise frokost om du er på tur nordover. Greie priser, og alt hva du trenger for å fortsette bilturen. Veldig hyggelig betjening. Og vår hund fikk selvsagt flott behandling med egen drikkekopp.

1  Takk, 247oslo

Har du vært i Harran kro? Del dine erfaringer!