eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 30. juni 2021

Denne overnattingen på Harran Camping ble en blandet opplevelse. Den første hytten vi skulle bo i hadde et eldgammelt aggregat som laget høye dunkelyder rett i veggen. Heldigvis fikk vi byttet hytte. Sanitæranlegget er gammelt og nedslitt. Det var ikke toalettpapir ved den doen jeg brukte - så jeg måtte flytte over til nabodasse i hu og hast. Heldigvis var det litt papir der. Etterpå oppdaget jeg at det ikke var såpe i DEN ENE såpebeholderen som står ved vaskene. Heller ikke særlig greit i disse koronatider. Det er også veldig gammeldags at det fremdeles er myntautomat til dusjen. Jeg er ikke kresen, men dette holder ikke i 2021.

Takk, Pathfinder306211
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde kjørt fra Kristiansand og hadde gledet oss til en god kveld og natt i hytten her på harran. Det var ca 2 uker siden jeg bestilte hytte med vann. Bekreftelse skulle kommer på "sms eller noe" ble det sakt i telefonen. Like før ankomst så prøvde jeg å ringe, men da fikk jeg en svarer som så at nå var det vintertid og ingen hytte med vann var å oppdrive. Det var vanskelig å finne hytten i mørket siden det er veldig mørkt på plassen. Renholdet er greit. Prisen er greit. Mynter til dusj er ikke greit i 2019. Det er mange år siden jeg hadde mynter på meg. Om jeg kommer tilbake....tvilsomt.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, KayL1062
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Skulle bare ha en overnatting på turen og Harran ble valget. Lite turister på campingen da vi kom så vi fikk velge god plass. Blid og hyggelig jente i resepsjonen. Veldig rent og ordentlig på på både sanitær og plass eller. Og rommet hvor du kunne vaske opp , lage mat og se på tv var helt i særklasse. Totalt et hyggelig besøk

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kai T
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi (familie med 3 barn og to voksne) overnattet ei natt med bobil, og betalte 290 kr. Resepsjonisten var hyggelig og hjelpsom. Det var volleyballnett og en liten, gammel lekeplass. Sanitetsbygningen hadde mer enn nok toaletter, men det var få kontakter, og veldig kaldt. Renholdet var meget bra. Det kostet 10 kr for å dusje i 5 min.

Alt i alt. Helt grei campingplass.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 582stines
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Ringte et par ganger siden nettsiden var en smule forvirrende. Fikk svarer etter hvert at de åpnet i slutten av mai, dette var 22.juli. Bestilte da på nett og fikk hytte slik vi ønsket og bekreftelse på hytte og pris. Vi ankommer og får beskjed om at vi ikke fikk hytten vi bestilte og at prisen også gikk opp. Nyttet ikke med innvendinger. Hytten hadde ikke dbl seng som bestilt. Flere hybelkaniner og en gryte full av fett. Så alt i alt en noe dårlig opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Torbjorn1412