Anmeldt 3. august 2018

Fin campingplass ved sjøen. Bra service. Koselig camping med rent sanitæranlegg. For å dusje koster det 10 kroner . Vogner og telt står litt hulter i bulter, men det er litt sjarmerende. Flott utsikt!

Takk, Åsa A
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig ligge i telt, men pga regn fant vi ut at vi skulle leie hytte om vi fant noe som var ålereigt. Kom til slutt til Offersøy og denne flotte campingen. Fin hytte til kr750 med TV,sofa, kjøkkenkrok, bad, dobbelseng og nydelig utsikt fra verandaen. Vi gikk en tur å samlet skjell/kikket etter krabber med ungene og ungene leika på leikeplassen. Flott sted og veldig hyggelig betjening/eiere. Sanitæranlegget var veldig flott, så en annen gang kan vi gjerne ligge i telt også. Skulle gjerne hatt to netter her, kommer til å ligge her en annen gang vi er her!

Takk, Sihavik
Anmeldt 10. juli 2018

Var på vei til fjelltur på de syv søstre og tok en snartrip ut til Tjøtta som er et godt sted OG der på veien ligger Offersøy camping. Et nydelig sted helt ute ved havet, ble møtt av kjempehyggelige mennesker, god service, en god latter og herlig veiledning. Ble anvist til teltplassen og satte teltet med døråpningen vendt UT mot havet, 24 varmegrader, SOL ... kunne ikke biltt vakrere. Stedet er rent, pent og velholdt med alle fasiliteter. Gressplenene velholdt, som er viktig for meg som er utrent campingturist. Kommer gjerne tilbake.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 2Reisende1
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom sent til campingen, men ble tatt veldig godt imot. Vertskapet viste oss gode steder å slå opp telt. Prisen var rimelig og standarden på servicebygget var meget bra. Trivelig å se solnedgangen før vi sovnet.

1  Takk, OddBV
Anmeldt 6. juni 2018

Flott sted med fin beliggenhet. og hyggelig og hjelpsom vertskap. Godt renhold i servicebygg.Trivelig stopp på vår tur langs Helgelandskysten. Anbefales absolutt for andre bobilturister på Nordlandstur.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 10ger