Anmeldt 29. juli 2021

Svært hyggelige eiere som anbefalte restauranten.
Nydelig mat av høy klasse. Perfekte kamskjell til forrett, kveite og entrecôte til hovedrett, med gode viner til. Presentasjon og tilbehør kunne ikke vært bedre. Her var alt laget fra grunnen av, ingen snarveier tatt.
Er du i disse trakter, dette er stedet du skal overnatte og spise på!

Takk, 901siwk
Anmeldt 17. juli 2021

Plassen ligger nydelig til like ved Hamsunsenteret og er rein og fin med mange små utleiehus og bobilplasser.. Tenk,- vi ble tilbudt bilen til eieren da vi ville se oss om på øya slik at bobilen kunne stå på plassen vår!!! Aldri opplevd maken til service!!! Baren i det nye,flotte reatauranthuset ble åpna kvelden vi var der,- koselig stemning..
Lykke til videre med alle planene dere har for plassen!!!

Takk, johel2017
Anmeldt 11. juli 2021

Stedet har fått nye eiere….vi kan ikke få fullrost eierne nok. For en utrolig service og engasjement for å gjøre besøket til en flott opplevelse. Selve stedet, naturen og campingen er en perle. Rent, pent og velholdt sted som vi absolutt kan anbefale på det varmeste. For et hyggelig vertskap og et flott sted. Terningkast: full pott

Takk, mariakH1362BA
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Stedet har fått nye eiere og stedet heter nå Camp Hamarøy. Det var helt nydelig. Vi bodde på Naustloftet. Veldig rent og delikat. Hyggelige eiere som tok oss imot med åpne armer. Anbefales på det sterkeste.
Restauranten var ikke ferdigstilt når vi var der, men det var langt unna….

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Discover61266977112
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved sjøen, men dessverre svært slitt og skittent. Hytta (Sellanraa) var stor, men absolutt alt hang på halv tolv og var ødelagt. Skitne kjøkkenkluter og vi måtte vente til kvelden før vi fikk sengetøy og håndduker. Dette er ikke et sted å bo før det får en virkelig makeover! Vi droppet å spise på stedet på grunn av dette.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Henrik Richter H