Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Jeg og min kone var her med vår ene sønn i August 2013. Gikk vakker tur langs jendessjøen ene dag og over Besseggen neste dag. Nydelig frokost bufeet på Gjendesheim og 3 retter middag med å spise så mye vi ønsket av hovedretten med Elgkjøttkaker. Fin presentasjon av både mat og stedet fra de som driver stedet. Meget enkle turisthytte soverom og senger men resten var ett luksus fjellhotell verdig.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, GjermundK4
Anmeldt 2. september 2018

Takk for en god og sunn frokost og ikke minst 3 retters hjemmelaget middag. Vi hadde TIPP TOPP rom som vi bestilte i desember i fjor - bonusen i år er at det var mulig å bestille billetter med Gjendebåten inn til Memrubu

Romtips: Hyggelig å ha rom som viser solnedgang eller soloppgang
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, UnniMeretheA
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Fint som et utgangspunkt for Besseggen tur, meget bra middag, resten er overpriset, primitivt og lite komfort og hyggelig. Sengene forferdelige, do køer og lite hygiene. Dusj til 10 kroner i kø.. Finnes nok verre steder. Finn på noe annet. Eller bo på Beitostølen...

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 20apex14
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Etter en skuffende opplevelse på Memurubu var det befriende å komme til Gjendesheim. Ble tatt hjertelig imot, fikk seng på sovesal og plass ved første bordsetting. Nydelig middag, friskt presentert av verten og ypperlig service ved bordet. Kommentar ved bordet var at dette kunne ha vært en finere restaurant i byen!

Frokosten var også bedre enn en forventer på ei turisthytte langt til fjells.

Eneste minus var at det var fryktelig varmt på sovesalen, men det kunne gjestene gjort noe med når jeg oppdaget at vinduer ikke var åpne eller døra lukket.

Gjendesheim, vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 911gustavw
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Gjendesheim har omtrent samme standard som de andre av Turistforeningens betjente hytter. M.a.o enkel, men grei overnatting i køyer på flermannsrom, og god matservering. Midt i høysesongen på sommeren kan det være litt fullt både i sovesaler og rundt matbordet, men er man innstilt på det går det fint! Vi betalte for overnatting og fullpensjon og ble overrasket og litt skuffet over at vi da måtte betale ekstra for matpakke (pr. brødskive) Det har jeg aldri opplevd på andre av DNTs hytter.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 772synn_ves