Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde booket overnatting for vår tur over Besseggen. Det var en blandet opplevelse, med både fordeler og ulemper:

+ Stedet er perfekt med tanke på å ta båten til Memurubu tidlig
+ Flott utsikt mot Gjende innsjø
+ God mat til middag og frokost + matpakke (alt dette er inkludert)
+ God kommunikasjon og bistand tilknyttet booking på forhånd

- Dårlig service da vi ankommet og sjekket inn. Resepsjonisten, en ung dame, ga oss ingen informasjon om hvordan ting virker, ingen info om middag (glemte å gi oss middag lapp), tidspunkt for frokost eller info om dusj, og andre praktiske ting ang. vårt opphold der.
- Under middagen la vi merke til at selv om tallerkenene fra de andre gjester hadde blitt ryddet bort, mens vi hadde tallerkener fra hovedrett foran oss og kelneren lat som hun ikke så oss. Hun hadde unngått oss hele kvelden. Dårlig gjort av henne!!
- Vi fikk det verste rommet: 110 i gamlebygget. Takk nei hvis du får det!!
Vi klarte sove etter midnatt i de 2 nettene vi var der. Rommet er rett ved inngangsdøra, der alle smeller det og lager en forferdelig lyd. Etter første natt ba vi om å bytte rom, noe som de fortalte oss var mulig hvis vi kunne flytte tingene våres bort med en gang, 15 min før vår Gjende båten skulle gå!! Det var så klart ikke mulig å bytte da... Stor skuffelse... Å være såpass trøtt etter turen over Besseggen og å høre smelle en dør hver 5 min. er ikke noe bra. Føler at folka der ikke hadde nok forståelse for det.

Romtips: Rommet 110 var en stor skuffelse, mye bråk som kommer fra inngangsdøra.
Takk, Elena Magdalena C
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi leide en 4 manns hytte med køyesenger, rent og pent men ganske slitt. Om du skal dusje be om 2 polletter da den kun varer 4 minutter. Personalet er super dyktige og svært vennlige . Gjendesheim ligger rett ved båten om du skal gå Besseggen er det helt perfekt . Du får 3 retters middag+ frokost og maten er god. De hadde bra utvalg i viner.
Utsikten er bare helt fantastisk, helt magisk, verdt hele oppholdet .

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, 848nadiao
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi kom til Besseggen i strålene solskinn. som ligger i fantastisk omgivelser... Sjekket inn. Jeg må innrømme at rom standarden. Ikke var noen hotel opplevelse. Dårlige madrasser og veldig enkel standard. Føler som tiden har stått stille siden 1970. Men tenke så. At jeg var der for å gå over Besseggen. og en natt var helt ok....personalet i resepsjonen og de som serverte middag. Var veldig hyggelig...... Frokosten. /middagen var helt ok. Jeg kommer tilbake neste sommer

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, frankl714
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Overnattingen var altfor dyr i forhold til rom/sovesal. Det burde vært familiepriser. Lå på sovesal 10 i bredden i køyeseng uten skille mellom madrassene. Høye priser gjelder også for frokost og middag samt niste. 20 kroner brødskiven!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Aina Stange L
Anmeldt 17. juli 2019

Familien på 2 voksne og ett barn på 3 år bodde i et 4 mannsrom fra 15-17 Juli. Stedet var utrolig vakkert, og alt av mat og service var helt fint bortsett fra siste natta.. Vi la oss halv ti og ble vekket av en mann som banket på døra 23:00. Han hadde visstnok fått beskjed om ar han skulle sove på rommet vi var i, i en av overkøyene.
Det er presisert ved booking at dette KAN skje om man er 2 eller færre, så forsåvidt ok, men kl 23:00 er vel sent uten hverken beskjed eller annet, spesiellt med en sovende 3 åring på rommet.. jeg har vanskelig for å tro at dette var eneste rom med en seng ledig. Her burde de enten ha informert eller gjort leksa si og plassert han et annet sted.
Men tross ødelagt siste natt var det koselig i storslått natur. Men vil ikke anbefale dette til småbarnsfamilier.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Mammatil1