eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 23. mai 2021

Bra hotell med fantastisk plassering som gir ett godt utgangspunkt for å oppleve Smøla. Resepsjonen er nattestengt, men du får nøkkel til ytterdør. De ansatte er hyggelige og yter god service. Frokosten er god med et greit utvalg og middagen var fantastisk (vi hadde klippfisk). Vi hadde en liten leilighet med stue/kjøkken, bad, soverom og balkong. Sengene var gode og utsikten fra rommet og balkongen var nydelig. Hit kommer vi gjerne tilbake

Romtips: Best utsikt på sjøsiden
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ken Ronny S
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt, men flott sted på Smøla. Vi fikk et av rommene i Rorbua, god plass og fin lien veranda hvor vi kunne nyte solnedgangen mot Veiholmen.
Hadde en god klippfiskmiddag til fornuftig pris. Frokosten var litt Coronapreget, men grei nok. Litt rom for forbedring.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, einnie
Anmeldt 5. august 2019

Jeg er litt i tvil hvordan dette hotellet skal vurderes. Ganske enkelt (nesten motel standard) og uten luksus, men utrolig behagelig, stilt og rolig. Litt gammeldags innredning, med komfortable seng :-) Flott betjening med bra lokal kunnskap og gode tips! Mulighet til å vaske klær (vaskemaskin og tørketrommel tilgjengelige). Deilig mat (kort, men bra menu basert på lokale varer) og fantastiske tur muligheter (prøv sykkeltur til Veiholmen - ca 18 km tur/retur). Vi hadde lånt 4 sykler fra hotellet (hjelmer var også inkludert).
Vi var heldige med fantastisk vær da vi var på Hopen - godt over 20 grader - sjeldent der, forstår jeg på lokale folk :-) Det var bra å ha en uteplass rett ved sjøen (vindfang finnes der også) og sitte der i solnedgangen. Merk at betjening går hjem kl. 22, men dette plaget ikke oss.
Definitivt plass for uteaktiviteter: sykling, fisking, bird watching, besøk på vindmøllepark (det største i Norge per i dag) kan anbefales samt en biltur langs vest siden av Småla.
Parkering (gratis) romslig og rett foran hotellet.

Romtips: Be om utsikt! Vi hadde en flott utsikt, mens våre venner var ikke like heldige.
Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, magdabrekke
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Ein nydeleg ball med akkurat nok flesk til å gjere ballen saftig og god. Delikat og velsmakande. Nokre åt også kvalkjøt og desse roste biffen i høge tonar. Rikeleg med poteter og nymåla gjorde retten perfekt.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, JSS2903
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Impulstur godværshelg til Smøla.Flott overnatting, fint,nytt og rent. Maten var verdt hele turen. Lokal og hjemmelaget.OK frokost. Trivelig og profesjonell betjening. Møtte bare samme dame uner hele oppholdet, taklet alle oppgaver på en servicevennlig måte

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 895gretev