Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Med fantastisk beliggenhet er det lett å bli imponert her. Hardangervidda til alle kanter og et flott utgangspunkt for turer.
Hyggelig betjening og mat som virkelig smaker hjemmelaget gjør det til en fin opplevelse. Prøv fjellaura - den er veldig god.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Adventures67
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Maten her er hjemmelaget og kjempegod. Dessverre var porsjonene noe små, og jeg savnet spesielt mer grønt på min fjellaure. Til den prisen som er, bør man få større porsjoner! Men ellers kjempegod mat hvor man kjente det var ekte råvarer og hjemmelaget.
Beliggenheten forsvarer prisene noe da.
Her er det potensiale for en topp opplevelse!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, øyvind s
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Fjellstuen ligger rett ved rv.7. Bra rom, meget god mat og svært hyggelig betjening. Steder har fin beliggenhet og er ypperlig som utgangspunkt for fjellturer. Fjellstuen egner seg godt for helgeopphold, eller overnatting på gjennomreise.

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, roaldl2013
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Så god service og hyggelig betjening skal man lete lenge etter.

Etter noen dager i fjellet er rom med bad himmelen, og her serveres den beste fjellburgeren.

Alt er hjemmelaget, og eplejuicen må prøves! Den er fantastisk.

Vi gikk fra kinsarvik til dyranut, så det var godt at veien ligger rett ved siden av, hvor du kan ta buss til Geilo som (noen ganger) korresponderer med tog til Bergen.

Fjellstoven ligger med et vann, og har veldig fin natur rundt seg.

Her selges det både øl og hjemmelaget cider, noe høye priser, men det er så absolutt verdt det.

Etter flere dager i sovepose er oppreid seng helt fantastisk, og betjeningen står virkelig på for at man skal ha det bra!

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Jenny S
Anmeldt 5. august 2014

Vi valgte å stoppe på Dyranut på vei hjemover fra Bergen. Vi ble tatt imot som medlemmer av en stor familie. God mat, gode senger, nye bad og for et landskap. Vi kommer aldri til å kjøre hele veien til / fra Oslo i ett. Heretter stopper vi på Dyranut.

Dato for oppholdet: august 2014
4  Takk, KristinD867