Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Ei gammel fjellstue vest på Hardangervidda, eid av Den norske turistforening. Passer både for overnatting og kaffebesøk for bilister og fotturister. Serverer hjemmelaget kake med løvetann smakte fortreffelig. Hjemmekoselig og trivelig. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 408kjellr
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et godt utgangspunkt for noen dager på Hardangervidda. Gå enten sørover mest Nybu eller andre vei mot Kjeldebu for å få en titt av Hardangerjøkulen.
Vi overnattet to netter helt OK rom med toalett og dusj på rommet.
Servicen fra driverne var fantastisk. Hele familien er i sving for å gjøre det beste for deg som gjest og det klarer de.
Retters middag. Maten og rettene er laget av lokale råvarer og varierer i forhold til tilgangen på råvarer.
Maten er bare nydelig og topper opplevelsen av Hardangervidda.

Takk, mortenr66
Anmeldt 15. juli 2020

Dyranut har nydelig mat og komfortable rom midt på vidda. Vi sov 2 netter i et hyggelig rom med egen vedovn. Det var rent, praktisk og komfortabel. Kan plasseres et sted mellom hotell og turisthytte. Vi hadde helpensjon og fikk nydelig hjemmebakt brød til frokost, Velkomoponert lokal middagsmeny med både elg og fjellørret. Vakre og velsmakende desserter. Hyggelig betjening med råd til tur og fiske. Anbefales!

Takk, OsloBytheseaside
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Med fantastisk beliggenhet er det lett å bli imponert her. Hardangervidda til alle kanter og et flott utgangspunkt for turer.
Hyggelig betjening og mat som virkelig smaker hjemmelaget gjør det til en fin opplevelse. Prøv fjellaura - den er veldig god.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Adventures67
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Maten her er hjemmelaget og kjempegod. Dessverre var porsjonene noe små, og jeg savnet spesielt mer grønt på min fjellaure. Til den prisen som er, bør man få større porsjoner! Men ellers kjempegod mat hvor man kjente det var ekte råvarer og hjemmelaget.
Beliggenheten forsvarer prisene noe da.
Her er det potensiale for en topp opplevelse!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, øyvind s