En tur med barn til Vitengarden anbefales varmt!

Flott plass for barn og voksne. Ungene på fem og åtte storkoste seg med aktiviteter. Rimelig, god... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
hmrf
Oslo, Norge
Utforskende og lærerikt

Sted hvor man kan utforske og lære om mye historie og husdyr på en svært engasjerende og aktiv... les mer

Anmeldt 9. juli 2021
Connector05593399386
Skien, Norge

Anmeldt 11. oktober 2018

Vitengarden er et fantastisk sted som barna kommer til å elske. Vi kommer der ofte og alltid like mye grining når vi skal hjem, fire timer går på et blunk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 546bjarteg
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Veldig kjekt museum med masse ulike aktiviteter og opplevelser. Mye er som det var for ca 10 år siden, men også en del nytt. Kjøpte årskort og ungene var ikke lei etter en 3 timer så kommer nok fleire gonger tilbake.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, joakimh379
Elin R, Public Relations Manager på Vitengarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Joakim!

Takk for tilbakemelding. Dei utstillingane som har vore i mange år, skal oppgraderast så de vil nok oppleva fleire nye ting framover. Håpar de får mykje glede av årskortet framover på alle dei 12 musea til Jærmuseet.

Elin Bell / Jærmuseet

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vi bor ikke så langt unna, og ungene elsker å være her. Bra og oversiktlig museum der ungene er aktive og lærer mye. Kjekke aktiviteter for voksne også! Positive og imøtekommende personale. Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Merethe22
Elin R, Public Relations Manager på Vitengarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Hei Merethe!
Takk for hyggeleg tilbakemelding. Håpar du har årskort viss du bur i nærleiken, det lønner seg fort og kan nyttast på alle Jærmuseet sine museum og vitensentre. God sommar!

Elin / Jærmuseet

Anmeldt 12. februar 2018

Favorittsted å ta barnebarna med på en dag med dårlig vær. Stedet «vokser» med barna, fra vetrinærkroken for de minste til traktorutstilling for bestefar, stadig noe som vekker ny interesse. Ingen problem å Være her i 5 timer. Hyggelige guider som viser, informerer og forteller.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Tone O
Elin R, Public Relations Manager på Vitengarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Hei Tone!

Tusen takk for kjekk tilbakemelding. Hyggelig å høre dere stadig finner nye ting å utforske. Det er det vi håper gjestene våre gjør - og da er det kjekt å høre at dere også har den opplevelsen :)

Velkommen tilbake til gards!

Elin Bell, Jærmuseet

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

En flott plass med mye spennende og lærerikt for store og små. Her forsvant timene fort. Litt stivbent billettsystem der det ikke var mulig å være tre voksne og ett barn. Litt mer flexebilitet hadde vært fint

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, eldorf
Elin R, Public Relations Manager på Vitengarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

Hei Eldor!

Gildt å høyra de hadde eit fint besøk sjå oss! Ang. familiebilletten med 3 vaksne + 1 barn så er det ei viktig tilbakemeldinga i vår vurdering av kva type billettar me skal ha framover så den tek me med oss!

Mvh Elin Bell