eDreamsUSD 91
Agoda.comUSD 96
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Har hatt campingvogn stående der på helårscamp, veldig koselig plass. Flyttet da vi synes det ble for nær vår boplass, men savner det innimellom. Fint for barna er det også. Litt dårlig sanitærforhold. Veldig god mat da.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 895truder
Anmeldt 30. april 2017

Da alle hyttene var utleid fikk vi en leilighet i 2 etg. toalett på gangen. Det var helt greit. Dusj i 1. etg. Vi spiste middag i restauranten 3 ganger og det var velsmakende mat. Vi spiste hvalkjøtt som var veldig mør. Kan anbefales. Veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Fredrik S
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Har hatt to netter på Toftenes Sjøhuscamping flott stedet med meget hyggelig vertskap. Dette er tredje gangen vi besøker stedet og det i seg selv sier jo litt. Her vil du trives, de har både hytter og leiligheter til utleie. Leilighetene bærer preg av noe slitasje men alt virker. Også oppstilling plass for campingvogner og telt plasser.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, royarnes