Anmeldt 21. juli 2021

Det å tilbringe ferien på Hillestad gjør at en har flotte omgivelser. Hillestadheiene ligger 5 km unna, med flotte turmuligheter og fiskemuligheter. Rett ved hyttene er det fiske og bademuligheter. Selve hytta er helt ok. 5 soverom, to stuer og badebasseng. I beskrivelsen står det at det er et barnebasseng og et større basseng, men disse henger sammen. Boblebadet egner seg for en person og ikke to.
Uansett anbefales en tur til Hillestad

Takk, Kai S
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 10 personer som var på hytte fra torsdag til søndag. Hytta er grei på størrelse ,greie soverom, men begynner å bli veldig slitt, bassengrommet spesiellt. Flere av dørene flasser det mye maling av og bassengbunnen ser skitten ut men er nok bunn duken som er veldig slitt.Det står i beskrivelsen at det er barnebasseng på 2 kvadrat dette er en overdrivelse er bare en kvadrat "nedgang " til hovedbassenget. Boblebadet er til 2 personer står det, passer bedre til en person. Dørkarmer , vegger ellers i hytta er også veldig slitt , kjøkkeninnredning også , dette er hytter som blir fremstilt som luksushytter , men er en del som gjenstår får det oppfylles.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Christina S
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Perfekt sted for avkobling 1 t og 40 min fra Kristiansand. Romslige fine hytter med basseng, badstu og boblebad. Flott natur med strand og mulighet for å låne båt. Gode fiskeforhold. Muligheter for toppturer og rusleturer. Fint galleri med lokale kunstnere som stiller ut alt fra trykk til smykker.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, ninafiane