Tøffeste blomsterbutikken jeg noengang har vært i!!

Magisk 🤩 Jeg hadde ikke hørt om denne butikken da vi ramla over den på vår øyhoppertur. Det er... les mer

Anmeldt 1. august 2021
Bodo2020
Bodø, Norge
En nesten magisk opplevelse *hjerte, hjerte*

Ingen over, ingen ved siden! Denne oasen av en butikk MÅ bare oppleves. Verdt å kjøre av E4 i... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
AndreasJL

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Tror ikke det finnes dens make i hele kongerike! I tillegg til blomster i alle tenkelige og utenkelige varianter, har Tommy et rikt utvalg av diverse interiørprodukter og Bulowlakris. Alt dette er fordelt på flere etasjer, nivå, grotter og galleri i et ombygd fjøs. Når Tommy i tillegg er en tryllekunstner i blomsterfaget, kan ikke et besøk på Etcetera bli annet enn en fantastisk opplevelse. Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Hellebor
Anmeldt 1. august 2019

Denne blomsterbutikken anbefales på det varmeste og absolutt et "must" på Herøy.
Butikken har blomster, planter, interiør, lys, møbler, sjokolade m.m.
Det er så mye lekkert å se på og kjøpe med seg, så ha god tid.
Betjeningen er veldig hyggelig og hjelpsom.

Takk, Blekksopp
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Denne butikken er helt unik! Du kan gå rundt og rundt i timesvis, og allikevel oppdage nye ting. En skattekiste full av godsaker for alle og enhver. Må bare sees!

Takk, Janne K
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Er man på Herøy MÅ man innom denne fantastiske blomsterbutikken! husk å ha goood tid - det er mye å se på!

Takk, hms87
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Dette stedet er verdt turen uansett hvor du er langs Helgelandskysten, de som hygger seg med planter og interiør vil være i himmelen! Det bugner av all mulig slags godsaker på Etcetera.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 252bettinat