Planter, blomster og andre kruseduller

Et godt sted å komme frem til på sykkelturen. Et hagesenter helt utenom det vanlige. Mye kunst... les mer

Anmeldt 2 uker siden
grekvi
Bergen, Norge
Tøffeste blomsterbutikken jeg noengang har vært i!!

Magisk 🤩 Jeg hadde ikke hørt om denne butikken da vi ramla over den på vår øyhoppertur. Det er... les mer

Anmeldt 1. august 2021
Bodo2020
Bodø, Norge

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Blomster eller ikke blomster? Interessert i slikt eller ikke? Unødvendig spørsmål. Dette stedet er Zareptas krukke og all verdens inspirasjon. Alt mulig rart. Mye til svært lave priser som vel kun kan oppnås gjennom aktiv leting og egen import.

Dette stedet er et reisemål i seg selv. Er du i nærheten? Ikke nøl.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Thordani
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Besøket her var en opplevelse! Eierens kreativitet speiles godt igjen i utstilligen av blomstene. Det er og så mye mer enn bare planter. Her må en bare innom!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, sindre925
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Dette er mer enn en butikk. Som mann og følge med kone, er det ikke bestandig like gøy å gå i blomsterbutikker, hagesenter og interiør butikker. Men dette er et helt fantastisk fint sted. Tommy som driver stedet er super hyggelig og en likandes kar. Her må du sette av tid og nyte omgivelsene. Du må besøke toalettet Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, jantoger
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

For ein atmosfære og kreativitet over 4-5 etasjer - og ta ein tur på do, om du må eller ej!!!! Dei har skapt eit eget univers ute på vakre men forblåste Hestøya!!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, 864kimt
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det er sjelden en finner slike skattkammer på veien. Dette er en perle av et sted som absolutt må besøkes. Her er planter av alle slag også av de eksotiske varianter. Hit må en absolutt legge turen, verdt en avstikker selv om en ikke planlegger tur til Herøy.

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, yngvard