“Bursdagsfeiring”
Anmeldelse av Dønna Rorbuer Bøteriet

Dønna Rorbuer Bøteriet
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Åker
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Anlegget ligger idyllisk til på Val ved Åkerøy på Dønna. Det er en fergetur på 25 minutter fra Sandnessjøen fergeleie, og 20 minutters kjøring til Bøteriet. Vi tilbyr også tradisjonell og god mat, en idyllisk atmosfære og flott utsikt mot hav og fjell fra Bøteriet.Det gamle Bøteriet er gjort om til et sjarmerende reiselivsanlegg med muligheter for å leie rom, leiligheter, rorbu, restaurant, båtutleie, uteservering og gjestebrygge. Restauranten holder oppe i sommersesongen. Menyen vår består av god hjemmelaget mat, alt lages fra bunnen av. Vi tilbyr blandt annet ulike fiskeretter og kjøttretter. Vi lager også hjemmelaget karamellpudding til dessert. Vi har 4 rom med felles inngang. To av våre rom vender mot havet og to mot fjellene. Det finnes kjøleskap, vannkoker og kaffetrakter i gangen. Pris: 900,- for 2 personer, 750,- for enkel. På rommene finner du: WC, Dusj, Radio, Liten sittegruppe og Handuker + handkle 6 leiligheter: med 2 soverom i hver leilighet med 2 sengeplasser på hvert soverom + dobbel sovesofa i oppholdsrom. Tilsammen 6 soveplasser i hver leilighet. I leilighetene finner du: Stekeovn med koketopp, Kjøleskap, Oppvaskmaskin, Ulike kjøkkenredskaper, Spisebord, Soffagruppe, TV, Dusj + WC og Egen altan mot havet.
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Skuffende!!! Vi bestillte overnatting for 12 stk i god tid før feiringen. Kort fortalt.... komunikasjonssvik på det verste. Avtale om å sitte et stykke utpå kvelden for å feire 50 åringen, men pga andre avtaler andre steder, måtte vi forlate lokalet rundt kl ti. Kokken som jobbet alene denne kvelden måtte ta imot all frustrasjon over endel mer som ikke fungerte. Han fortjener virkelig ros. Han beklaget og gjorde sitt beste for at vi skulle trives og nyte tiden vi hadde fått tildelt. All ære til han. Prisen på leilighetene er virkelig stive. For å ha med hund må en betale 1000kr ekstra hver natt. Horibelt! Vasking 800 pluss. Blir nok andre overnattingssteder på denne gjengen med damer, neste gang Dønna skal gjestes! For å si noe positivt om bøteriet, så er det en vakker plass, koselige lokaler og god mat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Janne K

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Stakk innom for en matbit da vi ankom øya, det ble en hyggelig opplevelse. Super service og veldig god pizza. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, bwhaugli
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Ferietur rundt om på Dønna noen dager. Trivelig plass, og betjening. Men du bør ha en real inntekt for å spise her. Finere restaurantpriser på vanlig gatekjøkkenmat. Pizza bufe' for 200,- et par kan like godt kjøpe seg en pizza og spare masse penger. Ingen spiser en hel pizza på bufe'. Skuffende, men typisk enkelte småsteder. Skyhøye priser, mulig det bare er rikfolk som bor her. Ville tro at man fikk flere besøkende med litt mere folkelige priser.
Under festivalen går prisene enda mere opp ifølge betjeningen. Tilogmed leie av dusj økes prisene på. Snakk om å melke folk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, MartheJH
William B, Daglig leder på Dønna Rorbuer Bøteriet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Beklager at din opplevelse av oss ikke sto til forventningene.

Kan informere deg om at det var mulig å bestille pizza fra egen meny om du/dere ikke ønsket å spise av vår buffet.

Videre så kan jeg ikke skjønne hvilke av vår betjening som skulle ha opplyst deg om at vi øker våre priser på bruk av vårt service hus (dusj) under festivalen (sjarken) som avholdes her i Åkerøy, dette stemmer overhode ikke, vi har samme pris (50,-) på dette hele året gjennom.
Igjen så må jeg få beklage om du ble feil informert på noen som helst måte under ditt/deres besøk hos oss.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

2x lam ble servert uten potet. Etter 10 minutter fikk vi likevel potet, men den var kald. 3x boknafisk var seig, tørr og smakløs. Altfor lite tilbehør, kun en liten dært. Ungene fikk servert en ok biffsnadder. Bra dessert. Hyggelig betjening, men likevel - uff. Dette var rett og slett en trist opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jangsolberg
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Fikk et enkelt rom med litt smal seng først. Bytta til leilighet/rorbu som er stor og trivelig. Herlig veranda i sola med utsikt over vågen. God service fra hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Tove W

Reisende som så på Dønna Rorbuer Bøteriet, så også på

Dønna, Nordland

Har du vært i Dønna Rorbuer Bøteriet? Del dine erfaringer!