“Veldig dyrt!”
Anmeldelse av Dønna Rorbuer Bøteriet

Dønna Rorbuer Bøteriet
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Åker
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Anlegget ligger idyllisk til på Val ved Åkerøy på Dønna. Det er en fergetur på 25 minutter fra Sandnessjøen fergeleie, og 20 minutters kjøring til Bøteriet. Vi tilbyr også tradisjonell og god mat, en idyllisk atmosfære og flott utsikt mot hav og fjell fra Bøteriet.Det gamle Bøteriet er gjort om til et sjarmerende reiselivsanlegg med muligheter for å leie rom, leiligheter, rorbu, restaurant, båtutleie, uteservering og gjestebrygge. Restauranten holder oppe i sommersesongen. Menyen vår består av god hjemmelaget mat, alt lages fra bunnen av. Vi tilbyr blandt annet ulike fiskeretter og kjøttretter. Vi lager også hjemmelaget karamellpudding til dessert. Vi har 4 rom med felles inngang. To av våre rom vender mot havet og to mot fjellene. Det finnes kjøleskap, vannkoker og kaffetrakter i gangen. Pris: 900,- for 2 personer, 750,- for enkel. På rommene finner du: WC, Dusj, Radio, Liten sittegruppe og Handuker + handkle 6 leiligheter: med 2 soverom i hver leilighet med 2 sengeplasser på hvert soverom + dobbel sovesofa i oppholdsrom. Tilsammen 6 soveplasser i hver leilighet. I leilighetene finner du: Stekeovn med koketopp, Kjøleskap, Oppvaskmaskin, Ulike kjøkkenredskaper, Spisebord, Soffagruppe, TV, Dusj + WC og Egen altan mot havet.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Søndagsmiddag med storfamilien ble i dyreste laget for bare vanlig kafémat/gatekjøkkenmat. Maten var veldig enkel og alt for salt, det gjaldt både kyllingsnadder, kjøttboller i fløtesaus, barnemenyen og hamburger. Lite variasjon av fisk på menyen. Med denne beliggenheten og sjarm, burde man få mer igjen for pengene. Hyggelig betjening

Takk, annemH1335KL

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk sted med rolige omgivelser. Flott vertskap og god mat. Ble en fantastisk opplevelse for oss Anbefaler å leie båt og dra ut i fantastisk skjærgård.

Takk, Pål H
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi bodde 4 voksne i en leilighet. Veldig fint og leiligheten hadde alt vi ønsket oss. Stor terasse med vakker kveldsol. Vi spiste klippfisk i restauranten og den var himmelsk god. Fint utgangspunkt for sykkelturerBlid og hyggelig betjening, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Monamat
Anmeldt 30. januar 2020

Maten var nydelig og leilighet nyoppusset. Veldig fornøyd. Nyansatte gjorde sitt for at opplevelsen ble fin. Mye informasjon om hva man kan gjøre på Dønna og anbefalte flere andre reiselivsbedrifter vi kunne besøke.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Hansiane
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Skuffende!!! Vi bestillte overnatting for 12 stk i god tid før feiringen. Kort fortalt.... komunikasjonssvik på det verste. Avtale om å sitte et stykke utpå kvelden for å feire 50 åringen, men pga andre avtaler andre steder, måtte vi forlate lokalet rundt kl ti. Kokken som jobbet alene denne kvelden måtte ta imot all frustrasjon over endel mer som ikke fungerte. Han fortjener virkelig ros. Han beklaget og gjorde sitt beste for at vi skulle trives og nyte tiden vi hadde fått tildelt. All ære til han. Prisen på leilighetene er virkelig stive. For å ha med hund må en betale 1000kr ekstra hver natt. Horibelt! Vasking 800 pluss. Blir nok andre overnattingssteder på denne gjengen med damer, neste gang Dønna skal gjestes! For å si noe positivt om bøteriet, så er det en vakker plass, koselige lokaler og god mat.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, Janne K

Reisende som så på Dønna Rorbuer Bøteriet, så også på

Dønna, Nordland

Har du vært i Dønna Rorbuer Bøteriet? Del dine erfaringer!