Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet på Stokkøya , og har derfor brukt Strandbaren som naturlig plass å spise. Men ser nå at det finnes et godt alternativ . Aquarius , har jeg hørt om, men trodd det har vært en gammel og litt slitt pub. Men nei, nå har de pusset og og endret konseptet helt. Moderne og fine lokaler, fine sitteplasser ute og alt idyllisk plassert ved havna. De har fast pizzameny og en litt mindre a la carte. Men utvalget er bra nok. Her finnes både til voksne og barn. Så om man vil ha god mat og litt mer barnevennlig mat enn Strandbaren, så ta turen hit.

Takk, Lid79
Anmeldt 24. juli 2017

Etter å ha booket rom på mail fikk vi vite at innsjekk var klokken 15.00. Vi ankom hotellet i 4-tiden og rommet var ikke gjort klart, sengetøyet var ikke på. Vi fant et lite håndkle på badet til 2 voksne og et barn. Da vi ankom fikk vi vite at rommet vil bli gjort klart om ikke så lenge. Til en pris på 1400 kr forventer man ar rommet skal være i orden ved innsjekk. På rommet var det ingen Tv, ingen hårføner, toalettpapiret lå på gulvet. Det skal sies at hotellet er midt i en renoveringsprosess noe vi IKKE ble gjort oppmerksom på. Vi hadde med et barn og tenkte at vi kunne nyte terrassen med den fine utsikten mens ungen sover men terrassen var fjernet grunnet renoveringen. Terrassedøren kunne vi heller ikke åpne siden det var bare to planker som sperret døren og ungen kunne falle ned gjennom disse plankene. Ventilasjonsanlegget var rett over sengen og på hele natten. Det var umulig å slå det av fra rommet. Hotellet har fantastisk beliggenhet, fantastisk utsikt fra rommet men som kunde vil man vite at hotellet er under renovering og synes ikke man skal måtte betale full pris for et halvt ferdig rom.

Takk, RahelG93
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Et utrolig sjarmerende etablissement i Stokksund på Fosenhalvøya. Var innom og spiste en veldig god bacalao. Hyggelig betjening og greie priser. Stor uteservering, som ligger flott til ift sola. Overnatting tilbys, og utvidelse pågår

Takk, Jostein G
Anmeldt 3. september 2016

Sjøbod, enkel standard , men meget sjarmerende, utsøkt mat og drikke. Beliggenhet Stokksundet i Åfjord Kommune, like før broen over til Stokkøya. Stedet har også overnattingstilbud. Ikke benyttet av oss.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 707knutl