“Et fantastisk og stilig sted!”
Anmeldelse av Hardanger House

Hardanger House
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Jondal
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk og stilig sted! Alle detaljene er gjennomtenkt. Rommene er nydelig innredet. Middagen var en kulinarisk opplevelse. Bred tilbud av vin. Hjelpsomme og hyggelig personale. Vi kommer garantert tilbake.

2  Takk, 303mariels

Anmeldt 28. juni 2020

9 rom som alle er nydelige og toppmoderne. Utsikt mot sjøen. Pen uteplass , gode parkeringsmuligheter og hele stedet er så rolig !! Personal helt topp og vi ble servert en meget god 2-3 retters middag av en entusiastisk kock. Her er stedet for avkoppling og hvile. Nærheten til Folgefonna og vakker natur gjør bare opplevelsen enda bedret

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, Anders O
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 6. oktober 2020

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 2. august 2020

Har du vært i Hardanger House? Del dine erfaringer!