Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fine nyoppussede rom med gode senger og sengetøy. Nydelig god mat, hjemmelaget og lokal. Kan anbefales å spise middag. Rolige omgivelser med god boltreplass. Ser litt trist ut fra utsiden, men nyoppussede rom og svært hyggelig betjening.

Takk, ueb2
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 4 som bodde her natten før vi skulle på to-dagers tur over Folgefonna.

Vi fikk fantastisk god service med kjempegod middag laget på kort varsel. Frokostbuffeten sto klar kl 7 neste morgen. Rikholdig utvalg med mulighet til å smøre solide matpakker.

Rommene var store og alt var rent og fint.

Et perfekt utgangspunkt for tur på Fonna. Takk for fint opphold!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 572ingunns