Helt fantastisk opplevelse for livet.

Anmeldt 30. juni 2021
Excursion63930056671
Åsnes, Norge
Brevandring i nydelig vær

Anmeldt 24. juni 2021
camillam327

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk kajakktur inn mot breen, der vi også fikk muligheten til å gå inn til brekanten! Hyggelig og informativ guide!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Excursion63930056671
Anmeldt 24. juni 2021

Veldig fin og trygg tur! Dyktige guider som forklarer på en god måte og deler mye god kunnskap. Fantastisk tur

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, camillam327
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Vi er en vennegjeng som har hatt gleden av å gå Folgefonna på langs arrangert av breførelaget. Veldig hyggelig og kunnskapsrik guide førte oss trygt fra sommerskisenteret over breen og ned til Rosendal. Flott arrangert. Et minne for livet.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, 572ingunns
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Ein heilt fantastisk tur med guide til Juklavassbreen. Starta med dårlig vær og tåke, men etter ca halvveis kom sola i gjennom og for ein utsikt. Kjekke guider. Me gjekk den enkle løypa pga ein 9 åring med, men denne var tøff nok til oss voksne også.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Arsenalbomlo
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi dro på bretur med brefører og fikk en opplevelse vi aldri kommer til å glemme. Guidene fremstod som veldig profesjonelle, de startet informasjonen med å fortelle om sin egen bakgrunn og utdanning, noe som fikk meg, som var litt ekstra nervøs, til å føle meg trygg og ivaretatt. De sørget for utstyr (bla. sko, sele, isøks, stegjern etc) og var i tillegg veldig imøtekommende og hyggelige. Selve turen var en fantastisk opplevelse i vakker natur. De hadde fokus på å holde oss fornøyde hele tiden; vi fikk korte pitstops til bilder og snacks, og en god lunsjpause foran selveste brefronten. Vi fikk også klatre i bresprekker og utfordre oss selv. Hele tiden fikk vi god informasjon om hva og hvordan vi skulle gjøre ting. De delte også gruppene inn etter fysisk form, slik at alle skulle få en god opplevelse. Vi var kjempefornøyde med turen og kommer til å oppsøke Folgefonni Breførarlag igjen for andre spennende opplevelser. Ingenting å klage på her!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, krirye92