Inspirerende og interessant besøk

Anmeldt 15. juli 2021
69rolfs
Lillehammer, Norge
Levende fortellinger av guiden Karlsen!

Anmeldt 20. juli 2018
Froydis_H
Oslo, Norge

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Denne turen ble veldig interessant. Omviseren tok oss med inn og fortalte levende og inspirert slik at du får lyst til å vite enda mere. Kafeen på gården er også vel verd å besøke. Du får litt høytidstemning når de opprinnelige eierne av gården kikker ned på deg fra veggene.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 69rolfs
Anmeldt 20. juli 2018

Morsom og fengende guiding av Karlsen, kunskapsrik og genuint opptatt av kirka og folk som har vært på Dønnes gård opp gjennom tidene. Hørbart!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Froydis_H
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vakker kirke, og ikke minst beliggende i et vakkert område og rett v hyggelige Dønnes gård m cafe. Steinkirke m litt uvanlig look.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Dnallom
Anmeldt 24. august 2017

Fikk en flott omvisning på kvelden av en av eierne av Dønnes Gård. Han er kunskapsrik, en god formidler og veldig artig å høre på.
Er du på Dønna bør du få en omvisning her. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, bmsund
Anmeldt 11. juli 2016

Dette er en av Norges eldste kirker som troner flott i terrenget, og kongeparet var tilstede da kirken fylte 800 år for en del år siden. Dessverre fikk vi ikke sett kirken innvendig da den er kun åpen for omvisning med guide noen få ganger pr. dag. Det er et spisested rett ved siden av hvor man kan spise, men det er kun oppe noen få timer pr. dag selv i høysesongen.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Ingeborg56