Fantastisk kanotur med leie fra Odal Kano og fritid AS

Kanotur med barnebarn

131web
Nord-Odal, Norge

Anmeldt 11. mai 2020

Veldig enkel og ryddig kontakt via e-post.
Alt sto til forventningene, ekstra service med tips til steder å besøke.
Eneste ulempen var små vester. Informerte om 6 voksne og 2 barn, men alle voksne fikk junior vester.

Dato for opplevelse: april 2020
Takk, tinatherese
enoksenvillemo, Owner på Odal Kano og Fritid AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2020

Så hyggelig å høre at dere hadde en fin tur og er fornøyde :-)
Flytevestene vi har er beregnet og godkjente i vektklassen 40 kg til 130 kg, beklager hvis dette ikke var tilstrekkelig opplyst.

Anmeldt 11. august 2019

Vi gledet oss veldig, og vi hadde i tillegg været på vår side. Utmerket å hente nøkler hvor vi møtte servicemindede og glade mennesker. Selvbetjent henting ut kano og utstyr gikk flott! Alt var som det skulle, og tipp topp utstyr. Vi hadde en fantastisk dag, og det var enkelt å levere inn kano og nøkler :) Dette vil vi ha reprise av :)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, annetorill79
Anmeldt 11. august 2019

Bestilte kanoer på nettet dagen før vi skulle ut på tur, vi leide 2 kanoer i 12 timer da vi var 4 voksne og 2 småbarn. Praktisk å hente og levere nøkler på Milepelen, og alt av nødvendig utstyr er inkludert. Romslige og stødige kanoer, vi hadde en 2 åring og en 3 åring som begge rørte på seg littegrann mer enn bare litt i løpet av turen, uten at det utgjorde noen fare. De koste seg og spiste matpakka både i kanoen og på land. Været var upåklagelig med sydenvarme og temperert badevann. Ikke første gang vi benytter oss av Odal kano og fritid, og garantert ikke siste. Takk for en fin dag i kano på Storsjøen!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 131web
Anmeldt 8. august 2019

Herlig opplevelse med kano og naturen i Odalen Enkelt og trygt å leie kano. Gode kanoer å bruke for oss som ikke padler hver uke.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, MarteGulbrandsen
Anmeldt 5. august 2019

Flotte,lett håndterlige kanoer. Lett tilgjengelig via Milepelen Vertshus Ordnede forhold. Anbefales. Gode tips om hvor man skal padle.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Tove-Helen V