eDreamsUSD 152
Agoda.comUSD 153
TripadvisorUSD 152
ZenHotels.com
Anmeldt 23. juni 2019

Helt greit hotel for en natt. Hadde ett single rom. Det som trekker ned er: Mangel på Shampoo/Balsam på rommet. Dusjen er utrolig liten. Det drypper fra taket ute, og høres veldig godt fra rommet.
Frokosten er helt innafor, men de er litt trege med å fylle på. Kunne kanskje lagt ut speilegg litt oftere i stedet for mange på en gang.
Litt dyrt.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Thor J
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Elendig frokost med veldige lite utvalg. Kalde speilegg. Personalet spiste i samme rom men lettet ikke på rompa for å rydde bord etter at gjestene var ferdig. Skittent på rommet. Dårlig belysning på badet. Skjerping. Kjem aldri tilbake

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Roam374367
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Nøkkel kortene virket ikke, måtte kodes på nytt. Rommet var ikke rent, harde fremmedlegemer på gulvet. Sminkespelet på badet er mener for de som er minst 2 m høy, en vits! Vi var i et bryllup, når vi kom tilbake kl 01:30 var området med heis stengt av. Helt latterlig system. Vårt følge hadde problemer med å komme seg opp alle trappene. Lukten på rommet (309) er heller ikke god, be om et annet rom. Rett og slett en skuffende opplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Harsko
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Fint og koselig hotell. Hyggelig resepsjon. God frokost. Fine og romslige rom. Lite minus at når man booker familierom så er det litt dårlig utlufting pga kun et lite vindu man kunne åpne. Kommer definitivt til å sjekke inn der flere ganger om vi skal i området!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Grete Ø
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet ser litt slitent ut utvendig, men var opp mange hakk innenfor døra.
Stort og trivelig hjørnerom med romslig bad.
Dårlig info om ferge og buss til Molde, men vi fant da ut av det.
Frokosten var enkel men helt grei.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 596erikn