eDreams
Priceline
FindHotel
Etrip
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her med en familie på 5. Fin utsikt fra rommene, og hyggelig betjening.
Et minus er at frokosten ikke hadde så stort utvalg, og at badene ikke sto til samme standard som resten av rommene. Resepsjonen og baren stengte kl 11, så etter det ble man kastet ut av bar/resepsjonsområdet.
Ellers var rommene av grei størrelse, sengene myke, og et spesielt pluss for utsikten.

Takk, danielandreasy
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 1 natt på vestnes fjordhotell. Rommet var helt greit. Litt udatert. Frokosten var litt skuffende. Med dårlig med utvalg. Greit for en natt eller 2 men ikke en plass jeg hadde blitt hele ferien.

2  Takk, galagutt
Anmeldt 17. juli 2020

Rommet var ikke like fint som på bildet og badet kunne gjerne vært litt pusset opp. Det var også litt små vinduer mtp. lufting. Men god service, kjøleskap på rommet og god frokost trekker opp :)

Bra tilrettelagt for denne covid-19-situasjonen!

Takk, Ellatj
Anmeldt 23. juni 2019

Helt greit hotel for en natt. Hadde ett single rom. Det som trekker ned er: Mangel på Shampoo/Balsam på rommet. Dusjen er utrolig liten. Det drypper fra taket ute, og høres veldig godt fra rommet.
Frokosten er helt innafor, men de er litt trege med å fylle på. Kunne kanskje lagt ut speilegg litt oftere i stedet for mange på en gang.
Litt dyrt.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Thor J
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Elendig frokost med veldige lite utvalg. Kalde speilegg. Personalet spiste i samme rom men lettet ikke på rompa for å rydde bord etter at gjestene var ferdig. Skittent på rommet. Dårlig belysning på badet. Skjerping. Kjem aldri tilbake

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Roam374367