Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse❤ Hyggelig personale, hyggelige mennesker som er på campingenVeldig koselige hytter, fin strand med flytebrygge og stupebrett. Et lite "mimimarked" i resepsjonen. Sanitetsbyggene er rene og pene. Denne plassen er idyllisk og passer for alle aldere, mange barn og voksene i alle aldere. Dette topper alle plasser jeg har reist til. Anbefaler på det sterkeste❤☀️

Takk, lizzym785
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Stille rolig camping gode priser. Vi leide hytte for 3 netter. Hytten var ren og ansatte er veldig hyggelig og snakker med alle. strand og gratis leie av kano og kajakk. Gode tur muligheter å bare 50 minutter unna dyreparken i Kristiansand.

Takk, Alexander F
Anmeldt 29. juni 2017