Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Skal du på familietur med barn er dette absolutt IKKE plassen å dra til. Eier og personal skulle nok helst likt at det kun var 60 åringer med baggen pakket full med alkohol som sjekket inn.
Personalet er lite hyggelig mot barna, hiver dem bort fra felles området fordi dem skal røyke og kaster bort leketøy fra fellesplass. I tillegg sitter eier beruset i fellesområdet å snakker nedlatende om gjestenes barn. ANBEFALES IKKE….

Takk, 989fridas
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse❤ Hyggelig personale, hyggelige mennesker som er på campingenVeldig koselige hytter, fin strand med flytebrygge og stupebrett. Et lite "mimimarked" i resepsjonen. Sanitetsbyggene er rene og pene. Denne plassen er idyllisk og passer for alle aldere, mange barn og voksene i alle aldere. Dette topper alle plasser jeg har reist til. Anbefaler på det sterkeste❤☀️

Takk, lizzym785
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Stille rolig camping gode priser. Vi leide hytte for 3 netter. Hytten var ren og ansatte er veldig hyggelig og snakker med alle. strand og gratis leie av kano og kajakk. Gode tur muligheter å bare 50 minutter unna dyreparken i Kristiansand.

Takk, Alexander F
Anmeldt 29. juni 2017