Utrolig fin strand.

Blåser en del og vannet er nok litt for kaldt å bade i for mange, men for de som er glade i å... les mer

Anmeldt 8. desember 2020
Travelandeats_com
Stavanger, Norge
Brusand-Ogna-Sirevåg

Anmeldt 18. september 2017
Anne-Tone
Norge

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Vi tok toget fra Bryne til Brusand og gikk fra Brusand til Sirevåg og tilbake igjen. Fantastisk vær, fantastiske jærstrender som perler på en snor❤️

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 9. mai 2017 via mobile enheter

Ognastranden er en skjult perle langs jæren. Lang strandlinje og flere høydenivåer langs elven som renner ut i havet som er kjempe kjekt for barn å bade i. Anbefales!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 18sivr
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

En flott og variert spasertur. Fantastisk strand på Ogna, knauser og småstrender langs stien sørover. Tydelige tegn på vind og bølger kan sees langs kysten.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 656jannett
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Skikkelig skagen følelse av å være her. Var veldig heldig med været. Sol og slørskyer. Lett bris som gjorde at man ikke ble for solvarm. Litt kaldt vann, men det var deilig!! Fantastisk strand/område å gå tur på! Og det er flere slike perler oppover mot Borre. Får besøke de nestegang :)

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Hegesopplevelser
Anmeldt 6. juni 2016

Vi er noen av de heldige som har hytte på Ogna. Strendene her er mange og flotte. Vi har reist mye , men ingenting slår dette. Det er fint både i storm og stille og masse plass. Kysten og landskapet er vill og vakker og man kan gå langs strendene og nyte naturen. Finnes uendelig med steder man kan sitte og nyte medbrakt niste og en god kaffi. Kort sakt Norges beste strender uten tvil.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, 347kjellg