“Anbefales! ”
Anmeldelse av Sushi Wave

Sushi Wave
Vurdert som nr. 2 av 13 Restauranter i Sola
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi gikk for en 24 biter mix-meny, mer enn nok mat til to personer. Ferske råvarer og en veldig god smak på sushien gjør at vi gjerne kommer tilbake hit! Mye god mat for pengene.

Takk, OleO45

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Ble skeptisk til denne plassen da vi så på menyen, der sto det 42 bitter(ikke biter). Men vi bestemte oss for å gi de en sjanse. Betalte rett under 500kr for 42 biter med lite smak, fisk av dårlig kvalitet og det var som å tygge på gummi. Dette var ikke verdt pengene. I tillegg satt personale ut på forsiden av restauranten å røykte da vi kom, for så å lage mat til oss. Virker veldig useriøst og uprofesjonelt. Dette kunne hun gjort på baksiden.

Er ikke en plass jeg ville anbefale for sushielskere!

2  Takk, Anonym2000
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Kjøper som regel sushi her når vi skal ha take away. Beste sushien og hyggelig personale! Kan varmt anbefales!!!

Takk, Tone L
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke ofte vi spiser sushi, men ble sterkt anbefalt å prøve Sushi'n i Krossen.
Vi tok sjansen og bestilte 24 biter Takeway.
Veldig god sushi, varierte biter, hyggelig betjening og lekkert servert på et brett vi satte rett på bordet.
Denne opplevelsen kan fort bli en god og smakfull tradisjon.
Sushi Wave kan anbefales på det sterkeste, vi kommer i alle fall tilbake!

Takk, 52Drugis
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist utallige ganger på Sushi Wave. Alltid like godt, og kanskje foruten Sticks’n Sushi i København er dette stedet som lager den beste sushien!

Takk, grontre

Reisende som så på Sushi Wave, så også på

Har du vært i Sushi Wave? Del dine erfaringer!