“Denne perlen i ferd med å bli ødelagt?”
Anmeldelse av Sola Strand Restaurant

Sola Strand Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 13 Restauranter i Sola
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sola Strandhotell, og ikke minst maten har vi vært stolt av å vise frem og brukt mye. Det har i det siste dessverre bare blitt dårligere og dårligere og er nå trist å oppleve for oss som har mange gode opplevelser her. Maten blir dårligere og dårligere og porsjonene mindre. I dag ble det vårt verste besøk og det blir en lang pause. Jeg bestilte hamburger, det var en karbonade som var delt i 2, gjennomstekt og tørr. Den måtte svelges med vann. Viste den til servitøren som ble flau. Fikk ny men nesten like dårlig, denne gang en hel karbonade? Ikke annet enn trist, håper de leser innlegget og tar tak i foholdene, det fortjener hotellet og distriktet.

Takk, Mortenbogild

Anmeldt 16. juli 2021

Fin terrasse, men blåskjellene var ikke kremet men kom dynket i lunken fløte og med råe grønnsaker. Halvparten av skjellene åpnet seg ikke og pomme frites i beste fall lunken. Ikke veldig skarp betjening …

Takk, 929ave
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Menyen så enkel og innbydende ut. Dessverre skuffer maten noe voldsomt. Cæsarsalate skuffet stort. Fikk et salathode delt i fire, grillet. Lite dressing. Smak av jord. Dette var ikke særlig til måltid. Betjeningen gjorde sikker de kunne, men kom dessverre til kort. Tilbehør til flere av rettene kom ikke. Suppe uten brød. Burger uten pommes frites.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 238_ysteins
Anmeldt 22. juni 2021

Hva mer kan enn be om? Spise deilig mat i nydelige omgivelser, rett ved strandkanten! Det er tydelig at det har skjedd mye siden sist jeg var her. lokalene er freshe og innbydende og maten var fantastisk.
Selv hadde jeg en kyllingburger og venninnen min en burger. begge var saftige og gode :D

Personale er smilende og behjelpelige!
Kommer absolutt tilbake!

Tusen takk!

1  Takk, sandralV6034FX
Anmeldt 7. oktober 2020

Har alltid hatt restauranten til Strandhotellet som nummer en i Sola, men det stemte ikke i dag.
Hadde fiskesuppe til forrett og torsk til hovedrett.
I fiskesuppen var det ingen fisk, og blåskjellene smakte som om de var i "grenseland"
Torsken var god, men her var det dessverre alt for kald saus.
Forventet noe bedre av dette stedet til denne prisen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, GeirW_13

Reisende som så på Sola Strand Restaurant, så også på

Har du vært i Sola Strand Restaurant? Del dine erfaringer!