“Lite mat”
Anmeldelse av Sola Strand Restaurant

Sola Strand Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 13 Restauranter i Sola
Anmeldt 8. september 2021

Jeg skal lære meg å lese anmeldelser før jeg besøker nye steder, for jeg ser jo nå at andre enn oss har hatt samme opplevelse ; vi var på flott sykkeltur i finværet og fant ut av vi skule ta sen lunsj/ middag på Sola Strandhotell. 5 små biter kylling, bittelitt bacon, ikke krutonger, minimalt med parmesan og et digert salathode (hjertesalat?) med kraftige stilker det var det vi fikk når vi bestilte Cæsarsalat. Vi var sultne før vi var hjemme igjen, og loppet for over 400 kroner. Lenge til neste besøk !

Dato for besøk: september 2021
Takk, Anne S

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Dette var et flott sted i «forna dar», men akk den tiden ser ut til å være forbi. Uslåelig beliggenhet med uteservering, men hva hjelper det når hverken service eller mat fortjener et besøk til. Vi besøkte stedet på en fin dag hvor vi kunne sitte ute og nyte været. Det er ser ut til å være for lite personell og de gjør nok sitt beste, men kø og venting for bestilling er det. Og når vi endelig fikk maten , ja hvilken nedtur. De har har ry på seg for god fiskesuppe, men nå er det ikke bestått. En slags hvit saus eller jevnet tynn supp med snerk og halvlunkent med inkjevetta smak, dog var det saltet til de grader. Nei skygg unna denne greia for kr 175. Rart at de ikke legger mer prestisje i maten som serveres. Ikke nødvendig å komme tilbake her og jungeltelegrafen går. Kan ikke anbefale dette stedt. Gå heller en tur på stranden og ta matpakke med.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Basilicumpomodoro
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sola Strandhotell, og ikke minst maten har vi vært stolt av å vise frem og brukt mye. Det har i det siste dessverre bare blitt dårligere og dårligere og er nå trist å oppleve for oss som har mange gode opplevelser her. Maten blir dårligere og dårligere og porsjonene mindre. I dag ble det vårt verste besøk og det blir en lang pause. Jeg bestilte hamburger, det var en karbonade som var delt i 2, gjennomstekt og tørr. Den måtte svelges med vann. Viste den til servitøren som ble flau. Fikk ny men nesten like dårlig, denne gang en hel karbonade? Ikke annet enn trist, håper de leser innlegget og tar tak i foholdene, det fortjener hotellet og distriktet.

Takk, Mortenbogild
Anmeldt 16. juli 2021

Fin terrasse, men blåskjellene var ikke kremet men kom dynket i lunken fløte og med råe grønnsaker. Halvparten av skjellene åpnet seg ikke og pomme frites i beste fall lunken. Ikke veldig skarp betjening …

Takk, 929ave
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Menyen så enkel og innbydende ut. Dessverre skuffer maten noe voldsomt. Cæsarsalate skuffet stort. Fikk et salathode delt i fire, grillet. Lite dressing. Smak av jord. Dette var ikke særlig til måltid. Betjeningen gjorde sikker de kunne, men kom dessverre til kort. Tilbehør til flere av rettene kom ikke. Suppe uten brød. Burger uten pommes frites.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 238_ysteins

Reisende som så på Sola Strand Restaurant, så også på

Har du vært i Sola Strand Restaurant? Del dine erfaringer!