“Verre plass finner du ikke”
Anmeldelse av Mexsalsa

Mexsalsa
Vurdert som nr. 10 av 11 Restauranter i Sola
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte burrito og quesadilla en kveld. Maten tok 2 timer før vi fikk den på døra fra foodora, da det kom var det kaldt, smakte helt forferdelig. Da vi ringte og hørte hvor maten hadde blitt av etter 1,5 t, fikk vi en frekk tilbakemelding og ble fortalt at de skulle være der innen 5min. Anbefales aldeles ikke. Helt grusom smak på maten og i tillegg veldig ikke-miljøvennlig pga alle de boksene som kom med.

Takk, jorunns484
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway, fikk kald og dårlig mat uten bestikk til hotellet. Dette stedet anbefales ikke :(

Takk, heddajak
Anmeldt 19. mars 2020

Vi forsøkte oss på deres nye Mextacos, biff og vegetar med pommefries, det var en meget skuffende opplevelse. Vegetar tacosen var blaut og rennende, det samme med biff versjonen. Har ikke forsøkt noen av de andre rettene, men går nok aldri dit igjen!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Relax50134

Reisende som så på Mexsalsa, så også på

Har du vært i Mexsalsa? Del dine erfaringer!