Nydelig vintervær

Fantastisk vintervær denne uken på Jæren. Jeg og hunden min Kiara gikk en tur på Solastranden i... les mer

Anmeldt 7. januar 2021
Anne-Tone
Norge
Romantisk for par, gøy for familiar

Vakkert og romantisk sted å ver som par, men óg kjekt å ver her med ungar/ungdommar. Nydelige... les mer

Anmeldt 22. november 2020
BodilJH
Stavanger, Norge

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Verdt å se. Nydelig fin sand. Masser av plass både på sand, gress og stein. Parkering gratis. Finnes mat i nærheten. Lett å finne frem.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, K6077PDmonicas
Anmeldt 29. mai 2018

Flott turområde, går du til høre kommer du til Tananger, velger du venstre kommer du til Ølberg. Mange spennende ting å se, havet, dyr, bunkerser fra krigens dager. Storslått flott natur, ikke bare en badeplass

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Ankiapp
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Kunne vært gjort mye mer med også fra hotellet side mht tilrette legging og service nivået . Trekker ned

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 585stians
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Flott strand. Vi badet, lekte i sanden, solte oss og full lenge turer langs stranden. Veldig flott! Fikk "syden"-følelse av å være der.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Birthe V
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Pen og lang strand rett ved sola flyplass. Kort vei fra byen, kort vei fra landlige omgivelser.

Flott plass for solnedgang og tur

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, JGabrielsen