Nydelig vintervær

Fantastisk vintervær denne uken på Jæren. Jeg og hunden min Kiara gikk en tur på Solastranden i... les mer

Anmeldt 7. januar 2021
Anne-Tone
Norge
Romantisk for par, gøy for familiar

Vakkert og romantisk sted å ver som par, men óg kjekt å ver her med ungar/ungdommar. Nydelige... les mer

Anmeldt 22. november 2020
BodilJH
Stavanger, Norge

Anmeldt 12. juni 2020

Flott strand men kunne gått satt opp et lite bygg med toaletter som også er tilgjengelig for handikapede . Samt en lekeplass og misjons plass der barn kan leke og folk kan trene i så nydelige omgivelser som denne flotte stranden har .

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, rockstarr185
Anmeldt 31. mars 2020

Fin sandstrand 10min gange fra flyplassen. Har endel steder der man kan søke ly for den sterke vinden som ofte kommer inn fra sjøen.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, kenneth d
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Fin strand, mye bølger og undervannsstrøm. Mulig å kite. Fint med parkering. Lite flystøy. Ofte mye vind og kaldt vann.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 18. august 2019

Fin tur på lang sandstrand bort til tyskerruinene og tilbake. Muligheter med lunsj på Sola strandhotell. Ingen meny bare fiskesuppe.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Feriejobb
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Solastranden er en populær strand å gå tur på. Er det fint vær er det alltid mye tur gåere her. Alle kan gå tur her.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, siv_a_svendsen