“Nyttår”
Anmeldelse av Kitchen & Table Sola

Kitchen & Table Sola
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Sola
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Men fantastisk dårlig service. Tok 30 min før vi fikk bestille drikke. Hadde ingen barnemeny. Og når de skulle fikse noe for barna, endte det med å bli full pris + tillegg (260kr) for 1 barne meny.

Tok også over 30 min etter at vi hadde spist før vi fikk ny forespørsel om noe annet. Elendig.

Takk, Kaffitrakter
Sebastian K, Manager på Kitchen & Table Sola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei Kaffitrakter,
og takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding etter deres opphold her på nyttår. Vi legger oss fullstendig flate etter opplevelsen dere hadde i restauranten. Det er dessverre flere årsaker til at vi ikke klarte å levere på service denne kvelden, men ingen unnskyldning uansett. Det er spesielt leit at vi ikke klarte det på nyttår, en kveld jeg vet alle ser utrolig mye frem til og middagen er et av høydepunktene.
Jeg håper at dere kan gi oss en sjanse til så kan dere oppleve servisen på en riktig måte!

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

God variert buffet - mange sunne valg - gode råvarer og smak ! Anbefales til konferanser eller møter. Litt støyete for middag for 2 men for gruppe helt super. Hvis man ikke bor på hotellet reiser jeg nok ikke dit for middag. God service fra betjening.

Takk, Nina R

Kjære Nina R,
Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! Vi setter stor pros på det!
Vi håper på neste besøk så snart som mulig!
Hilsen Clarion Air TEAM!

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Rolig atmosfære med fin musikk i bakgrunnen. Koster noe over gjennomsnittet, men absolutt verdt det vi fikk. Bestilte dagens rett, indrefilet, godt stekt. Må si vi var svært fornøyde, nydelig saus, grønsaker, poteter og detaljer. Var der på en rolig dag og tidspunkt virket det som. Var egentlig på nippen til full pott stjerner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, K6077PDmonicas
Sebastian K, Manager på Kitchen & Table Sola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Kjære Monica!
Tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 18. desember 2017

Dette er en grei restaurant med god atmosfære i "Kitchen & Table" kjeden, men betjeningen holder ikke mål og utvalget på menyen er meget begrenset. Jeg bestilte retten "Sticky chicken bites" som serveres med søtpoteter som standard. Jeg ba om å få byttet ut søtpotetene med vanlig chips (pommes frites) og fikk bekreftet dette.

Først kom det en annen rett (mini lammeskank el.l.) til mitt bord som jeg ikke hadde bestilt. Sendte den i retur. Dårlig handover mellom servitørene (tre servitører involvert ved mitt bord) som snakket ikke/dårlig norsk og knapt nok engelsk. Omsider kom min rett til bordet, men ble servert med søtpoteter og ikke chips som bestilt. Søtpotetene la jeg til side og chipsen måtte purres på to ganger. Da den endelig kom hadde jeg spist halve hovedretten (for at den ikke skulle bli kald) og chipsen smakte som potetmos med bløt skorpe utenpå! Intet fra dessert menyen fristet. Det ble potetgull og sjokolade på rommet. Nei, dette var IKKE bra.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oddvar P

Hei Oddvar P,
Takk for din tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på det! Du er veldig velkommen til å stikke innom og prøve oss igjen. Nye menyer, ny - forbedret servitører og ennå bedre, lokale råvarer.
Vi håper på neste besøk og en sjanse til!
Hilsen K&T Team.

Anmeldt 16. desember 2017

Pen restaurant med fin atmosfære. Lett å prate og rolig miljø.

God burger og vintersalat. Stor porsjon.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Junjihyk
Sebastian K, Manager på Kitchen & Table Sola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2017

hei FLippAghhf og takk for tilbakemeldingen!
Vi håper på neste besøk og en hyggelig prat! :-)
Hilsen K&T Sola team!

Reisende som så på Kitchen & Table Sola, så også på

Har du vært i Kitchen & Table Sola? Del dine erfaringer!