Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk kundeservice og varm hjemmefølelse i baren og frokost. Rommene var i stil med pris.30% på badeland med treningsstudio.Vil anbefale å ta direkte kontakt med gjestegården for best pris. Hilsen en fornøyd familie

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Sponto84
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Vi overnattet på familierom, to tilstøtende dobbeltrom med dør mellom, og det fungerte kjempefint. Med tre barn er det utrolig praktisk både med to dører ut til gangen, og to bad. I tillegg gir det muligheten for at voksne kan sitte inne på sitt rom utover kvelden, selv om barna har lagt seg. Veldig dyrt var det heller ikke. Ekstra bonus: rabatt på billett til Totenbadet for alle gjester. :)

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, EspenAH
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Overnattet her 2 netter med barn. Rommene var helt ok stand, litt lytt mellom veggene. Fantastisk hyggelige personale som er veldig behjelpelige, fikk bla sjekke inn på rommet noen timer før innsjekk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, ninanilsen
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi booket her for å kunne reise bort billig et døgn. Rommet vårt var i et brakkerigg som var gjort om til hotell/motell. Helt ok standard i forhold til pris. Litt dårlig rengjort da det lå diverse ting under sengene. Badet lukter sterkt urin, men virket rent. Kunne vært glass på rommet. Og sengene som virker som felt senger er ikke noe for folk med dårlig rygg. Men som sagt du får det du får for pengene.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Henriettebusk
Anmeldt 8. mai 2017

god mat, gode senger, velig lytt mellom rommene, mer motell standard enn hotell standard. rent, men slitt. ikke søplekaste på do burde være. når dusjet ble hele bade vått. liten parkeringsplass. hyggelig personale. gratis kaffe og te.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, camilla h