Booking.comUSD 139
eDreamsUSD 139
CheapTicketsUSD 127
Orbitz.comUSD 127
Anmeldt 18. januar 2020

Gir ikke full score pga to ting: veldig kaldt baderomsgulv og ikke kjøleskap på rommet. Ellers var det tipptopp! Deilig å kunne ligge i senga og se på tv! Kort vei å kjøre til sentrum og ett Amfi kjøpesenter 2 minutter med bil unna. Ligger rett ved siden av Totenbadet og man får 30% avslag fordi man er gjest på hotellet.

Fikk dessverre ikke med oss frokosten siden vi er B mennesker.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, ginaskaardal
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Bodde 2 netter på gjestegarden. Trivelig betjening og god frokost. Rommene bærer imidlertid preg av dårlig vedlikehold. Det luktet røyk/kloakk på rommene. El anlegget bør kontrolleres. Sengene får man vondt i ryggen av å bruke. Kommer nok ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, janmortenm
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk kundeservice og varm hjemmefølelse i baren og frokost. Rommene var i stil med pris.30% på badeland med treningsstudio.Vil anbefale å ta direkte kontakt med gjestegården for best pris. Hilsen en fornøyd familie

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Sponto84
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Vi overnattet på familierom, to tilstøtende dobbeltrom med dør mellom, og det fungerte kjempefint. Med tre barn er det utrolig praktisk både med to dører ut til gangen, og to bad. I tillegg gir det muligheten for at voksne kan sitte inne på sitt rom utover kvelden, selv om barna har lagt seg. Veldig dyrt var det heller ikke. Ekstra bonus: rabatt på billett til Totenbadet for alle gjester. :)

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, EspenAH
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Overnattet her 2 netter med barn. Rommene var helt ok stand, litt lytt mellom veggene. Fantastisk hyggelige personale som er veldig behjelpelige, fikk bla sjekke inn på rommet noen timer før innsjekk.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, ninanilsen