“Flott badeland”

Totenbadet
Vurdert som nr. 1 av 2 ting å gjøre i Raufoss
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Kunstige elvestryk, havbølger, tropiske planter, stort flott svømmebasseng med stupetårn, 32 grader i lufta og 30 grader i vannet – året rundt. Totenbadet er et badeparadis for hele familien – ung som gammel. Her er det anledning til fysisk utfoldelse eller kroppslig velvære. Hele 4000 kvm innendørs ”syden” står der og venter. I tillegg finnes solarium, dampbadstue, tørrbadstue og velutstyrt helsestudio. Skal du feire bursdag, eller skal laget ditt ha sesongavslutning? Da er Totenbadet stedet. Vi kan tilby pakker inkl. badebillett, pizza eller pølse m/ pommes frites, is og brus. Åpningstider: Badehallen: Mandag-fredag  16-21 Lørd-sønd         11-19 Trimrom og Svømmehall: Mandag  16-21 Tisdag    6-21 Onsdag   9-21 Torsdag  6-21 Fredag    9-21 Lørdag    11-19 Søndag   11-19
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Veldig oversiktlig badeland med hyggelig betjening, rene garderober, varmt og deilig vann og kule sklier. Hyggelig sted for barn og unge.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 86jonasberg

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Et lite og koselig badelandet. Supert for unger. Skulle vært litt mere ting for bare voksne. Men er som jeg husker det fra 90tallet

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Henriette L
Anmeldt 25. mars 2017

Jeg og ei venninne tok med en bekjentskap fra Makedonia til Totenbadet, fordi han ville bade. Det tok ca 1 t og noen minutter å kjøre dit. Da vi var fremme parkerte vi bilen og der var god parkering. Inne fikk vi rask og grei service av personalet før vi gikk inn i garderoben. Fant oss skap og la varene våre inn, så tok dusj og ut i svømmehallen. Det meste av utstyrene var som før. Eneste var nytt for meg, var svømmebasseng der man kan svømme mot og tilbake, og stupetårnet. Vi koste oss inne på badstue, i boblekaret, uti vannfoss og gøy var det synes vi alle :)
Ellers ikke mye mer å si enn det var fin badeopplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Stian R
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Raufoss Badeland og Totenbadet er ett flott bade og svømmeanlegg beliggende like ved Nammo Stadion og Lønneberget Hoppsenter på Raufoss.
Både svømmebasseng og sklier, boblebad og lignende er helt topp.
Og det er også treningssenter og gjestegård ved anlegget.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 449bengto
Les flere anmeldelser
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Var her forrige helg, vi koste oss noen timer. Det er nå både badeland og svømmehall vegg i vegg, altså noe for enhver smak. Sklier og bøøgebasseng. God temperatur i vann og luft. Kafe med forfriskninger inne i hallen.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, karenmarieh

Har du vært i Totenbadet? Del dine erfaringer!