TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Super familiedag

Rene og fine garderober. Lyst og åpent lokale med stor variasjon i badeanlegget. Alle fra 4 til... les mer

Anmeldt 9. august 2019
elisabethbuerk
Flott badeland

Anmeldt 29. november 2017
86jonasberg
Oslo, Norge

Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Veldig oversiktlig badeland med hyggelig betjening, rene garderober, varmt og deilig vann og kule sklier. Hyggelig sted for barn og unge.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Et lite og koselig badelandet. Supert for unger. Skulle vært litt mere ting for bare voksne. Men er som jeg husker det fra 90tallet

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Henriette L
Anmeldt 25. mars 2017

Jeg og ei venninne tok med en bekjentskap fra Makedonia til Totenbadet, fordi han ville bade. Det tok ca 1 t og noen minutter å kjøre dit. Da vi var fremme parkerte vi bilen og der var god parkering. Inne fikk vi rask og grei service av personalet før vi gikk inn i garderoben. Fant oss skap og la varene våre inn, så tok dusj og ut i svømmehallen. Det meste av utstyrene var som før. Eneste var nytt for meg, var svømmebasseng der man kan svømme mot og tilbake, og stupetårnet. Vi koste oss inne på badstue, i boblekaret, uti vannfoss og gøy var det synes vi alle :)
Ellers ikke mye mer å si enn det var fin badeopplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, StianRusten
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Raufoss Badeland og Totenbadet er ett flott bade og svømmeanlegg beliggende like ved Nammo Stadion og Lønneberget Hoppsenter på Raufoss.
Både svømmebasseng og sklier, boblebad og lignende er helt topp.
Og det er også treningssenter og gjestegård ved anlegget.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 449bengto
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Var her forrige helg, vi koste oss noen timer. Det er nå både badeland og svømmehall vegg i vegg, altså noe for enhver smak. Sklier og bøøgebasseng. God temperatur i vann og luft. Kafe med forfriskninger inne i hallen.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, karenmarieh