Bra opplevelse

En god opplevelse for hele familien. Mye å gjøre og hyggelig vertskap. Her koser hele familien seg... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Jorgen89
Sandvika, Norge
Mye folk og ingen hjelp ved skade

Veldig fint badeanlegg, men veldig lite område for mindre barn. Alt for mye folk.. veldig mange... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Jannicke M

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Etter et besøk på Jorekstad Fritidsbad, valgte vi Totenbadet dagen etter. Dette var også et godt valg. Fantastisk innendørs anlegg med kiosk, bølgebasseng, boblebad, Wild river, flere sklier ( 40 meter og 12 meter) og småbasseng.
Smittevern godt ivaretatt her også👍👍👍
13 åringen er strålende fornøyd med besøket.
Fin leke/aktivitetsløype utenfor. Dagen etter besøkte vi stedet igjen for et slag minigolf på en flott ny bane utenfor.
Anbefales !

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, igoro462
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Rene og fine garderober. Lyst og åpent lokale med stor variasjon i badeanlegget. Alle fra 4 til 40år hadde det kjempegøy. Grei pris på inngang og i kafeen. Som alle slike steder var det lite sunn mat tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, elisabethbuerk
Anmeldt 6. juli 2019

Enten du vil trene, svømme, leke eller spise, er dette et bra sted for deg! Fine lange sklier med musikk og lys, finne stupebredt og hyggelige ansatte! Takk for nå.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, hirste
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Veldig oversiktlig badeland med hyggelig betjening, rene garderober, varmt og deilig vann og kule sklier. Hyggelig sted for barn og unge.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Et lite og koselig badelandet. Supert for unger. Skulle vært litt mere ting for bare voksne. Men er som jeg husker det fra 90tallet

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Henriettebusk