Drømmeland

Dette er noe av det beste jeg har opplevd på badefronten. Totenbadet har alt fra gøyale sklier til... les mer

Anmeldt 10. mai 2021
David B
Som tatt ut i fra en drømm

Så sykt mye mere enn bare ett bad, det er en plass der man lærer å kjenne seg selv, samt vokser som... les mer

Anmeldt 10. mai 2021
Navigator64748359699
Hamar, Norge

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Etter et besøk på Jorekstad Fritidsbad, valgte vi Totenbadet dagen etter. Dette var også et godt valg. Fantastisk innendørs anlegg med kiosk, bølgebasseng, boblebad, Wild river, flere sklier ( 40 meter og 12 meter) og småbasseng.
Smittevern godt ivaretatt her også
13 åringen er strålende fornøyd med besøket.
Fin leke/aktivitetsløype utenfor. Dagen etter besøkte vi stedet igjen for et slag minigolf på en flott ny bane utenfor.
Anbefales !

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, igoro462
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Rene og fine garderober. Lyst og åpent lokale med stor variasjon i badeanlegget. Alle fra 4 til 40år hadde det kjempegøy. Grei pris på inngang og i kafeen. Som alle slike steder var det lite sunn mat tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, elisabethbuerk
Anmeldt 6. juli 2019

Enten du vil trene, svømme, leke eller spise, er dette et bra sted for deg! Fine lange sklier med musikk og lys, finne stupebredt og hyggelige ansatte! Takk for nå.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, hirste
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Veldig oversiktlig badeland med hyggelig betjening, rene garderober, varmt og deilig vann og kule sklier. Hyggelig sted for barn og unge.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Et lite og koselig badelandet. Supert for unger. Skulle vært litt mere ting for bare voksne. Men er som jeg husker det fra 90tallet

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Henriettebusk