Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
3–8 av 19 anmeldelser
Anmeldt 8. juni 2020

Er du i nÊrheten, eller er pÄ Vestlandstur, sÄ ta turen ut hit. Ta gjerne med niste eller picknic-kurv og rusle litt rundt. Anbefaler ogsÄ et besÞk pÄ den lille kirkegÄrden.

Det er en fin tur ut hit, og fyret ligger nydelig plassert ytterst pĂ„ odden. Å vĂŠre her i storm eller orkan mĂ„ vĂŠre ubeskrivelig. Jeg hĂžrt av en ansatt, at under en orkan i vinter var 2 vindu blitt knust av vannet, noe som er vanskelig Ă„ tro nĂ„r man ser hvor langt det er ned.

Et absolutt must!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Leon_Norway
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Alltid spennende Ă„ besĂžke fyr. Hustorien rundt og fyrenes funksjon og beliggenhet gjĂžr det hele intressant.
Vi besÞkte KrÄkenes fyr pÄ en fin og forholdsvis vindmessig stille dag. Fantastisk beliggenhet og utsikt fra fyret. Dette fyret er det mulighet til Ä bestille overnatting pÄ.
Det anbefales Ä ta turen opp pÄ hÞyden bak fyret, da fÄr man en fantastisk panorameutsikt over fyret og stadthavet.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Robin O
Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Å vĂŠre pĂ„ KrĂ„kenes fyr i sol og fint vĂŠr er er god og fin opplevelse som de fleste vil like. Men en tur til KrĂ„kenes fyr i storm og dĂ„rlig vĂŠr som storm, regn hĂžyvann etc kan nesten ikke beskrivesannet enn ett trygt men voldsomt Ăžyeblikk i livet og er noe som absolutt ALLE burde fĂ„ med seg en gang i livet. Dette sto pĂ„ min " Bucket list" og anbefales alle.
Man fÄr muligheter til Ä kjÞpe mat og kaffe etc som er fint pÄ de gode dagene. Man fÄr tatt bilder samt Ä fÄ se alle de fantastiske Cruise skipene som gÄr forbi fyret. Og de fine bildene man kan vÊre heldig Ä knipse ved dÄrlig vÊr, kan vÊre av de meste spennende bildene som man kan ta
Lykke til !!

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, jozetter
B1011, Manager pÄ KrÄkenes Fyr, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2015

Tusen takk for din tilbakemelding- du bekriver akkurat det som vi Þnsker sÄ inderlig at vÄre gjester oppleve. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 22. september 2013

Vi hadde to nydelige netter i brudesuiten pÄ KrÄkenes fyr. SÊrdeles romantisk, stor rund seng, store mengder levende lys, omgitt av havets blest og fantastisk majestetisk natur. Anbefales bÄde i storm og strÄlende sol :)

Romtips: Brudesuiten :)
Dato for oppholdet: september 2013
Takk, selmagic
Anmeldt 15. juli 2013

Er man i MÄlÞy, mÄ man bare ta seg en tur til KrÄkenes fyr. Flott natur fra MÄlÞy og ut i havgapet. Selv ville eg ha reist ut pÄ en dag den blÄste mye for Ä se hÞye bÞlger.. Ta med godt med klÊr vist det blÄser for det kan vÊre kald vind.Flott plass.

Dato for oppholdet: mai 2013
2  Takk, Annka79