“Anbefales varmt ”

Legg det til.
Klokkeren Spiseri
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Klokkarstua
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Har spist her flere ganger. Maten er nydelig. Fin meny. Mye kortreist mat. God og hyggelig service. Flott atmosfære. Anbefales varmt.

Dato for besøk: september 2020
Takk, dagoyvind
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat, til en rimelig penge.
Jeg vet ikke hvordan det lar seg gjøre, men denne lille restauranten på lille Klokkarstua, serverer mat i toppklasse. Til alt overmål er det også overraskende rimelig. Denne gangen spiste jeg pannestekt torsk, med grønnsaker og mandelsmør. Kjempegodt. Min kone spiste dagens suppe. Gresskarsuppe med chilli, smør og brød. Også veldig bra. Anbefales varmt

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 515curtl
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Hærlig atmosfære og god mat. Her har de alle rettigheter så man kan gå for en god middag med drikke til eller et cafe besøk med gode venner etc.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 672mariannea

Har du vært i Klokkeren Spiseri? Del dine erfaringer!