Man føler seg et helt annet og varmere sted her

Dette må bare oppleves. Føles som å være i sydligere strøk. Nydelig sandstrand og blått hav. Kan... les mer

Anmeldt 26. august 2021
bj_rno265
Oslo, Norge
Perle som må oppleves

Anmeldt 16. mai 2021
alfmagne
Brattvåg, Norge

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted men camping med liten kapasitet på strømtilkoblinger og underdimensjonert sanitæranlegg. Lange køer til toalettet både morgen og kveld.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 437kurta
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt i bobil i mai, og var veldig heldig med været. Helt vindstille og 12-13 grader i mai, det kan man ikke bestille. Sanitærbyget kunne hatt litt oppgradering og bedre renhold, men greit nok.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, alfmagne
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Refviksanden er et flott skue med den hvite stranden og de flotte omgivelsene. Vannet får en flott farge et godt stykke utover og det er åpent hav rett ut. Er du på øya anbefales det å ta en tur innom.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, WikeM
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov 1 natt på Refviksanden i telt. Desverre var vi uheldig med været å det regna hele oppholdet. Men naturen å stranda er fantastisk fin

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, galagutt
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig strandkritt hvit sand og veldig ryddig. Veldig fint å bade men ganske kaldt vannher finner du roen og fantastisk nydelige solnedganger visst du telter oppe på gresset så kan det være mye maur. De fikk vi erfare så se hvor du setter telte ditt☺️

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, nieida83