Sverre S
Kristiansund, Norge
Anmeldelse av Bortistu Gjestegard
4,0 av 5 boblerAnmeldt 26. juli 2020via mobile enheter
Linda Mai Helmersen Weiseth, Daglig lederBortistu Gjestegard, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. juli 2020
Hei Sverre, godt å høre du likte deg hos oss, men veldig beklagelig det med håndklær. Neste gang du kommer spanderer vi forretten på deg. God sommer!

Hilsen
91.1 km fra Bortistu Gjestegard
17.3 km fra Bortistu Gjestegard
Se flere hoteller i Lønset
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted med mye historie og sjarm. Vi kombinerte middag på restauranten med selvhushold på Nystugu, det fungerte veldig bra. God «hjemmelaget» mat og koselig atmosfære i restauranten. Dessverre hadde vi ikke tid toppturer, men stedet er åpenbart et fint utgangspunkt for turer. Morsomme aktiviteter på gården med dyr og rebusløp.
Vi kommer tilbake! Takk for nå!

Takk, blitho
Linda Mai Helmersen Weiseth , Daglig leder på Bortistu Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen takk for dine tilbakemeldinger, det er gledelig å høre at dere har trivdes hos oss i Bortistu. Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig overnattingssted med mye sjel.
Hyggelig betjening og fint uteområde med dyr og aktiviteter for barn.
Bra utgangspunkt for fine fjellturer.
Anbefaler lammegryte med dessert til middag. 😁

Takk, 995geirarnes

Hei, takk for gode tilbakemeldinger! Det setter vi utrolig pris på. Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 14. juli 2019

Bortistu er et naturlig valg for familien når vi skal feire store dager. Nydelige lokaler, vakre omgivelser der den ligger innerst i Storlidalen, og hyggelig vertskap. Og maten er helt fantastisk, vi hadde koldtbord med varm- og kaldretter, med både kaldt basturøkt lammelår, varme hjortekjøttkaker, salater, diverse pålegg, ferskt godt brød, et spennende og "knastrende" flatbrød" mm. Og hjemmelaget karamellpudding til dessert.
Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Lisbet J
lindamaihelmersenw, Daglig leder på Bortistu Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

Hei Lisbet

Tusen takk for dine fine tilbakemeldinger, det gleder oss stort å høre dine betraktninger - dere er hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Linda Mai Helmersen Weiseth
Daglig leder

Anmeldt 6. september 2018

Flott plass med god service, mat og drikke. Ansatte veldig hyggelige og servicen var upåklagelig. Vi var en venninnegjeng på 4 stk som var fra fre-lør. Hytta vi leide var som et hotellrom, manglet ingenting. Frokosten var nydelig og Ingeborg på kjøkkene er ei herlig dame. Termosene ble fylt opp, og stemningen veldig god, litt sånn familie :-)
Vi leide sykler og sykla så lenge det var vei, før vi fikk på vidda og opp Kringlehøa. Etter en dagstur på 9 timer, var det godt å komme til middag og litt vin før vi sovna godt i oppredde senger. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Eva M
Tour664224, Daglig leder på Bortistu Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, Eva. Dere er hjertelig velkommen igjen - til vår familie :)

Anmeldt 18. august 2018

Fantastisk plass som bringer deg litt lengre fra dagens mas. Gå rundt på gården og kikk i alle boder og loft. Maten er noe for seg selv: helt fantastisk. God vin for den som vil ha det, og fyr i peisen.
Turmuligheter i fleng!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ragnar H
Linda Mai Helme... W, Daglig leder på Bortistu Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Takk for din gode tilbakemelding, Ragnar. Velkommen tilbake :)